OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

KarnavaL Gençleri :) <3

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan BQZQKOZBOZ
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 13
  • Görüntüleme Görüntüleme 619

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Olmayan KarnavaL - FestivaL Savaşından önce bi görüntü :) <3

Biz savaş için rakip bekleriz, ama rakip gelmez.. :)

Ama oda haklı niye gelsin kii ? Puan kaybetmek FestivaL'e yakışmaz :ka19:



karnaval gençlerimi ?


FestivaL Loncası adamları:

1.uslanmazsura
2.theclaw
3.askımıcın
4.karanlıklord
5.zemahser
6.foury
7.crazceza

yarısı bizim adamımız adıda karnaval gençlerimi oluyo ? ayrıca yakamozdakilerde var orda savaş için karnavala gelen adamlar olmalıydı konu başlıgı :)
 
Beni güldürüyorsun. :D Onur için seninle tartışmam. Geriye kaldı beş kişi. Uslanmazsura benim abimdir ve bizim tarafımızdadır. Kaldı 4 kişi. Burak festival savaşında da bizde olurdu ama erdinçle olayları olduğu için gelmek istemedi savşatan sonra da konuştuk. Kaldı 3 kişi. Rıdvan abi sizden değil ama bizden de değil. Ama kardeşi BYGURSEL bizden. O gece ikiside ordaydı. Kalan 2 kişi hakkında yorum yok.
 
Beni güldürüyorsun. :D Onur için seninle tartışmam. Geriye kaldı beş kişi. Uslanmazsura benim abimdir ve bizim tarafımızdadır. Kaldı 4 kişi. Burak festival savaşında da bizde olurdu ama erdinçle olayları olduğu için gelmek istemedi savşatan sonra da konuştuk. Kaldı 3 kişi. Rıdvan abi sizden değil ama bizden de değil. Ama kardeşi BYGURSEL bizden. O gece ikiside ordaydı. Kalan 2 kişi hakkında yorum yok.

Senin abi dedigin o adam(uslanmazsura) benim için loncasını bozup benim yanıma geldi kime ne anlatıyosun ?
rıdvan savasta bize geldi hazırlandıda hatta sizinle savaşmak için sen o gece haberm yoktu yarın saat 11 de yapalım diyince adam oyundan geri gitti bunuda soralım istersen..
Burak zatn benim yanımda yer alır hiç o gece onunla bununla sorunu vardı deme :)
 
Uslanmazsuraya pm at bi ara bu bir. İyi rıdvan konusu öyle olsun iki. Burağa niçin KarnavaL da değildin o gece de aynen böle pm at ;)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst