HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ohaaaaa sallama yın arkadaşım sallamayın yazık size 25 tl server mı var 1 gb si en az 50 tl ve 25 tl olan butun serverlerden çalıyolar ramlerı 1 gb yerine 512 verıyonuz resmen KOCAMAN yalan bak www.skynetbilisim.com dan aldım 10 numara adam tam uygun fıyata satıyor ama senın kadar degıl ben memnunum bu bilişimden SEN RESMEN KANDIRIYON MILLETI....
şu msn eklesene sen konucakmıs senle destek@skynetbilisim.com adam senle konuscakmış
benle konuşmak istiyorsan kendisi yazsın siz kimsinizki ?
tantan34 geri zekalımısın kardeşim sen az bi sus 33 yaşındayım dion 10 yaşındakı çoçuk senden daha seviyeli konuşuyo neyse
Hayırlı Satışlar.
Hayırlı Satışlar.
Hayırlı satışlar
tantan34 geri zekalımısın kardeşim sen az bi sus 33 yaşındayım dion 10 yaşındakı çoçuk senden daha seviyeli konuşuyo neyse
Hayırlı Satışlar.
Tan tan arkadasım sen metin2 sunucsuna kafayı takmıssın![]()
Hayırlı satışlar
Güzel yorumlar için teşekkür ederim.
Konu metin2 konusu olmadıgını anlıyamadı arkadaş

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 576
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 606
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 766
- Kilitli
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 590
