HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Verdiğim Paraya değer mi?
Kaliteli bir hizmet sunuyorlar mı?
lag dc vb. sorunlar varmıdır ?
cevaplarınızı bekliyorum eklemek istediğiniz bir şey varsa ekleyebilirsiniz yorumlarınıza ...

Kaliteli bir hizmet sunuyorlar mı?
lag dc vb. sorunlar varmıdır ?
cevaplarınızı bekliyorum eklemek istediğiniz bir şey varsa ekleyebilirsiniz yorumlarınıza ...

bende pamukkalesoft kullanıyorum iyimi kötümü bende anlıyamadım 4 ch açıyorum 1 ch açık kalıo sadece ticket attım raminiz yetmio dediler gittik 3 ram daha takdırdık bukezde 4 ch açıyoruz 2 ch açık kalıo bende anlıyamadım bu gidişle bu sunucudan ayrılcaz her bi yetkilisi ayrı ayrı konuşuo hiç biri ortak fikir değil kısacası fazla sağlam değil . hatta türkiyedeki bütün sunucular sağlam değil
Ben de PamukkaleSOFT kullanıyorum. Çokta memnunum. 1 gb'lık makinalarda 4 ch veya 2ch acıldıgında atma sorunu oluyor. Yani aldıgın makınaya göre ch acabılırsın. www.M2-Ayze.com / www.M2-Glare.com bunlar benım serverlerım ama suan bakımda 1 hafta sonra acacagım. Kaliteli işler yapıyorlar. Sorun cıktıgında ticket atıyorum ilgileniyorlar. Örneğin; Anıl Bilişim gibi sadece parayı alıp oyunu kurmuyorlar.. İlgililer. Çok yakında da PamukkaleSOFT'tan yeni server alacagım. Tavsiye ederim.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 394
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 74
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 177
