HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Konuya admin baksın diye kapatmıyorum zaten. Ama yönetici olmasıyla alakası yok incelleyip adil bi karar vermiş bence. Yöneticilere burada özel davranılmıyor.
O zaman yanlış görmüştür bazı şeyleri bekleyelim.Teşekkürler
en basidinden puty sipritinde yer alan menuler çalışmıyor ve bundan bilişimin haberi yok . Npc paketi değiştirdiğinde veri tabanı çöküyor . bu tanıtımda sorunsuz olduğunu söylüyor en basidinden 1 tane örnek .
Arkadaşlar sonuç sizin istediğiniz gibi olmayına hemen turkmmo yönetimi taraflımı oluyor ?
Benim adil karar vermediğime inanıyorsanız bu forum üzerinden ticaret yapmazsınız olur biter.
ben konuyu baştan sonra ayrıntılı inceledimki o firmanın bizdeki bir yöneticiyle ilgisini bile sen yazmadan bilmiyordum.
Ek olarak konudaki bir çok kişi seni haklı bulmuş oalbilir ama bir okadarda haksız bulan var. Biz burda bu konularda oylama yapıp karar vermiyoruz sonuç olarak, biz birşeyler yapalım diye konu açıyorsunuz.
Sizlere göre adil karar verilmemiş olabilir fakat ben doğru bildiğimi gördüğümü yaparım. Önceki mesajlarımıda incelerseniz zaten ortada bir dolandırıcılık görürsem gereken ne ise yaptığımı göreceksiniz.
Sana tavsiyem ilgi firmanın tanıtım konusunu, senin konuna yaptıkları açıklamayı ve senin şikayet konunu baştan okumandır. Tarafsız gözle bakamadığın için seni haklı bulacak her sonuca karşı çıkacaksın zaten. Ama yapacak birşey yok şuan için. O konuyla ilgili gereken incelemeyi emin ol uzun uzun yapıp gerekeni yazdım
Benim adil karar vermediğime inanıyorsanız bu forum üzerinden ticaret yapmazsınız olur biter.
ben konuyu baştan sonra ayrıntılı inceledimki o firmanın bizdeki bir yöneticiyle ilgisini bile sen yazmadan bilmiyordum.
Ek olarak konudaki bir çok kişi seni haklı bulmuş oalbilir ama bir okadarda haksız bulan var. Biz burda bu konularda oylama yapıp karar vermiyoruz sonuç olarak, biz birşeyler yapalım diye konu açıyorsunuz.
Sizlere göre adil karar verilmemiş olabilir fakat ben doğru bildiğimi gördüğümü yaparım. Önceki mesajlarımıda incelerseniz zaten ortada bir dolandırıcılık görürsem gereken ne ise yaptığımı göreceksiniz.
Sana tavsiyem ilgi firmanın tanıtım konusunu, senin konuna yaptıkları açıklamayı ve senin şikayet konunu baştan okumandır. Tarafsız gözle bakamadığın için seni haklı bulacak her sonuca karşı çıkacaksın zaten. Ama yapacak birşey yok şuan için. O konuyla ilgili gereken incelemeyi emin ol uzun uzun yapıp gerekeni yazdım
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 465
- Kilitli
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 646
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 928
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 320
