HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
bn oyuna ilk açldıgında basladım sarı byraktım ilk pwp deneyimimdi haliyle eziktim baktım ki erdenay die bi lonca var oraya girmek için çabaladım girdimm de iyi arkdşlıklar edndim en iyisi Rollinbaby'di item yapma efsun atmayı delepana öğretti kulede azo kesmeyi barbarossa , ama iyi arkadaştıkı herkez bıraktı oyunu bn hala dimdik ayaktaydım bazı kötü anılarım olduu üzüldümm üzüldük üzdük . snra 3han3dana girdimm orda daha iyi arkadaşlıklar kurdumm dimdik ayakta durduk hep güldükk üzüldük üzdük ama daha bizi kmse yıkamadıı iddalıyız marsın en iyisi en iyi lonca biziz ! yıl oldu 2012 ben hala eski oLLddraculayım ! ama arkadaşlarım hala aynı degil ... kalleşlik şerefsizlık için bu oyunu oynamayın kmsenin önüne taş koymayın !! unutmamak unutulmamak !
oLLddracula & tRRodracula & reLLax42
^^3HAN3DAN ^^
Takıldığın elemanlar bozuktu ondandır, iyi kötü seçimlerin olur sonuçlarına kişi kendisi katlanır, hayırlısı olsun hakkında
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 330
