HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
En iyi pistol d.gold ya da d.camo anaconda işe yaramaz.Çok fazla zp harcamak istemiyorsan tavsiyem bunlar.
Soldier--Scar,M4A1,Ak47
Sniper--Awm,Quickscope yapabiliyorsan M700.
Scout--Kriss(Odalardan atılmak istemiyorsan)
Assasin-Mutlaka bir balta lazım
Anaconda işe yaramaz değil kullanması zor hslik silah xfamous -frewayy gibi oyundaki uzman kişiler genellikle anaconda kullanır.
M12s konusunda size katılmıyorum ben S&D de hiç atılmadım ace oldugum halde tabi m12s noob diyenler oldu 

Anaconda işe yaramaz değil kullanması zor hslik silah xfamous -frewayy gibi oyundaki uzman kişiler genellikle anaconda kullanır.
Sen crossfire vietnam daki Pistol ffa ları izle herkes de anaconda adv ya da normal anaconda var

Sen crossfire vietnam daki Pistol ffa ları izle herkes de anaconda adv ya da normal anaconda var![]()
​demekki işe yaramaz değilmiş.
​demekki işe yaramaz değilmiş.
N.a da kullanan çok fazla kişi yok.3 senelik cf hayatımda hiç anaconda prosuna rastlamadım
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 43
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 35
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 42
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 30
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 47
