HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Crosfireye yeni başlayan arkadaşların ilk hesapları çoğuzaman yanlış alınmış, boşa alınmış silahlar yüzünden bırakırlar,bu yüzden biraz silah önerim olacak
ilk önce crossfirenin facebook sayfasını beğenerek USP tabancayı alın (bedava) daha sonra önerim su silah sıralamasını izleyin
1.olarak kesinlikle m4a1 alın
2.olarak awm alın
3.olarak desert eagle tabanca alın
4.olarak mutant bolumleri icin bi ağır makinalı(mg) alın önerim coltm16a3 LMG (RPK da olabilir)
5.olarak bi hafif makinalı(smg) silan almanız önerim m12s ama sd modlarında oynatmazlar atarlar ama td modlarında oynarsınız ben şimdiye kadar hiç td den atılmadım
6.olarak scarlight alın çok iyi silahtır bazen yine sd modda size noob diyen olur,ara sıra kicklanirsiniz ama strogede mutlaka bulunması gereken bi silah clan maçlarında felan çok işe yarıyo normal oyundada scarlight ile çok iyi olmazsanız yine bir sorunla karşılazmassınız(ace olacağınız tutar ama elinizde sl olur )
7.olarak aslında bundan sonrası size kalmış alınması gereken temel ve iyi silahlar bunlar ama anaconda tabanca yada ak47 alabilirsiniz iyi iki silahtır oyunda daha çok iyi silah var ama bu yazdıklarım herkezde bulunması gereken temel silahlar ve oyundaki çoğu oyuncudada bulunuyorlar.
Dikkat ettiyseniz hiç blackmarketle ilgili birsey yazmadim.black market sadece göz boyamaca arkadaşlar(gp li bölümü)orda mesela ak47 camo var ama normal ak47 den tek farkı rengi ve +5 mermisi yada qbz camo p90 camo. Sadece tabancalar işe yarar DE camo mermi sayısı fazla oldugu için işe yarar ( ama çıkarsa tabi
) şans işi ben 100 kutudan fazla kırdım çıkamdı arkadasımın 6 kutuda çıktı o yuzden pek onermem black marketi(tabi size kalmış).
ilk önce crossfirenin facebook sayfasını beğenerek USP tabancayı alın (bedava) daha sonra önerim su silah sıralamasını izleyin
1.olarak kesinlikle m4a1 alın
2.olarak awm alın
3.olarak desert eagle tabanca alın
4.olarak mutant bolumleri icin bi ağır makinalı(mg) alın önerim coltm16a3 LMG (RPK da olabilir)
5.olarak bi hafif makinalı(smg) silan almanız önerim m12s ama sd modlarında oynatmazlar atarlar ama td modlarında oynarsınız ben şimdiye kadar hiç td den atılmadım
6.olarak scarlight alın çok iyi silahtır bazen yine sd modda size noob diyen olur,ara sıra kicklanirsiniz ama strogede mutlaka bulunması gereken bi silah clan maçlarında felan çok işe yarıyo normal oyundada scarlight ile çok iyi olmazsanız yine bir sorunla karşılazmassınız(ace olacağınız tutar ama elinizde sl olur )
7.olarak aslında bundan sonrası size kalmış alınması gereken temel ve iyi silahlar bunlar ama anaconda tabanca yada ak47 alabilirsiniz iyi iki silahtır oyunda daha çok iyi silah var ama bu yazdıklarım herkezde bulunması gereken temel silahlar ve oyundaki çoğu oyuncudada bulunuyorlar.
Dikkat ettiyseniz hiç blackmarketle ilgili birsey yazmadim.black market sadece göz boyamaca arkadaşlar(gp li bölümü)orda mesela ak47 camo var ama normal ak47 den tek farkı rengi ve +5 mermisi yada qbz camo p90 camo. Sadece tabancalar işe yarar DE camo mermi sayısı fazla oldugu için işe yarar ( ama çıkarsa tabi
) şans işi ben 100 kutudan fazla kırdım çıkamdı arkadasımın 6 kutuda çıktı o yuzden pek onermem black marketi(tabi size kalmış).haklısın yetenek işi ama zaten ben awm ve m12si badgeleri hızlı doldurmak için yazdım
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 43
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 35
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 42
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 30
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 47
