HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet.Benim de en çok güldüklerim arasında.Şuan fazlasıyla resim var elimde fakat upload etmem bayağı bir uzun sürücek.Bir kaç güne kadar yenilerini sizlere sunacağım..
Nerden bilebilirsin ki? Bu yaptığın Espirimiydi şimdi eyibakan? : ))
hayır espiri gibi mi yazmışım sence ? ayrı yetten herkezin bakış açısı farklıdır sen o resmi farklı yorumlarsın ben farklı herkezi kendi yerine koyma... ha bu arada uzatmayalım şimdi bide sen yazacan ardından gene ben ortalıgı germeyelim

hayır espiri gibi mi yazmışım sence ? ayrı yetten herkezin bakış açısı farklıdır sen o resmi farklı yorumlarsın ben farklı herkezi kendi yerine koyma... ha bu arada uzatmayalım şimdi bide sen yazacan ardından gene ben ortalıgı germeyelim![]()
Dostum ben orada sana karşı dalga geçercesine yazmamıştım onu.Yanlış anlamışsın.
Fotodaki çocuğun söylediğini vurgulamak istemiştim sadece.Konuyu uzatmaya gerek yok.İyi Forumlar.Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 31
- Görüntüleme
- 8K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 465
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 403
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 684

ahahhahah ne guldum bea