xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

PamukkaleSOFT Sizce Nasıl ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan denizmert39
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 13
  • Görüntüleme Görüntüleme 649
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Tavsiye etmiyorum. Ticketlera geç cevap veriyorlar.
 
Ben de PamukkaleSOFT kullanıyorum. Çokta memnunum. 1 gb'lık makinalarda 4 ch veya 2ch acıldıgında atma sorunu oluyor. Yani aldıgın makınaya göre ch acabılırsın. www.M2-Ayze.com / www.M2-Glare.com bunlar benım serverlerım ama suan bakımda 1 hafta sonra acacagım. Kaliteli işler yapıyorlar. Sorun cıktıgında ticket atıyorum ilgileniyorlar. Örneğin; Anıl Bilişim gibi sadece parayı alıp oyunu kurmuyorlar.. İlgililer. Çok yakında da PamukkaleSOFT'tan yeni server alacagım. Tavsiye ederim.
 
İlk 3 güvenilir firmadan biri diyebiliriz. over,akilli,pamukkale. bunlar dışında pek güvenecek firma kalmadı gibi şahsi görüşüm.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst