mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Tarama mı var?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan boso
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 378
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Beyler az önce şunu gördüm bir face sayfasından:

Haziranın Son Haftası Tarama Yönelgeleri
02 Temmuz 2012 Pazartesi : 09.00 - 22.40 Bot Taraması
03 Temmuz 2012 Salı : 11.45 - 18.45 Bot Taraması
04 Temmuz 2012 Çarşamba : 12.00 - 16.30 Support Script Kanıtları
05 Temmuz 2012 Perşembe : Tarama Bulunmamakta Süpriz Tarama Olursa Haberdar Edilecektir. ( Sayfayı Takip Edin )
06 Temmuz 2012 Cuma : 10.30 - 19.20 Script Taraması ( Support Şikayetleri Göz Önünde Bulunacaktır. ( Video'lu Kanıtlar )
07 Temmuz Cumartesi : 12.00 - 23.50 Script Taraması ( Support Şikayetleri Göz Önünde Bulunacaktır. ( Video'lu Kanıtlar )
08 Temmuz Pazar : ( Oyun Güncellenmesi. Oyun Açıkları Ve Bug'lar Tekrar Kontrol Edilip Düzeltelecektir. )


Sizce doğru mu?
 
Genellikle böyle söylenmekte ama nekadar gerçekçi olduğu belli değil.
Ama Pazartesi,Salı,Çarşamba Bota Koymamamızı Tavsiye Ediyorlar.
 
İbot 1 günlük var koysam birşey olurmu acaba :D Tam koydum peti aldım bu yazıyı gördüm çıkardım bottan :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst