Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

World Heavyweight Champion Gelir..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cskn192
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

chris_jericho_in_ring.jpg

Jericho:
-Evet sesi duydunuz ve kemeri ben aldım..Triple H gibi face bozuntularıyla uğraşamam(rpg)..Şimdi yuhalamaya başladınız..Çünkü World Heavyweight Champion Jericho'yu çekemiyorsunuz..ODA BENİM!!..Artık WHC yüzü benim!!SD yüzü benim!!
 
Start game.. Triple hhh nin müziği duyulur..

Konuşmaya başlar :

"Hey sd kralı sen olabilirsin ama ben ezik kemerlerle uğraşmıyorum (rpg) Benim tek amacım wwe"
 
chris_jericho_in_ring.jpg

Jericho:
-Evet sesi duydunuz ve kemeri ben aldım..Triple H gibi face bozuntularıyla uğraşamam(rpg)..Şimdi yuhalamaya başladınız..Çünkü World Heavyweight Champion Jericho'yu çekemiyorsunuz..ODA BENİM!!..Artık WHC yüzü benim!!SD yüzü benim!!

benle maç yapmaya ne dersin
 
chris_jericho_in_ring.jpg

Jericho:
-WHC olmamdan yararlanmak isteyenler var..Ama Edge senle tag olmak istiyorum..Rated Save Us gibi birşey yapabiliriz..
 
Matt hardy extreme çalar ve mikrofonu alır ve konuşmaya başlar burda önemli olan kemeri almak değil korumaktır ve sen bunu başabiclekmsin!

elemition champer maçı olucak 1 mayısta ben daha kemer maçlarına çıkmaya başlamdım bile kendini wwe nın yüzü zanendiyosan o kemeri orda korucaksın der ve sözü jerickoya verir ve konuşmasının sonundada elemitionun 20.00 da olucağını söler ve kimler olmak istiyosa ppvlerde elemitionun altına yazsın der
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst