HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba,
Bende artık bot kullanmaya başladım :l03: ama birkaç sorum olucak
1 -) bazı arkadaşlar pazartesi salı bot açmayın taramalar daha yoğun o günlerde falan demiş doğrumudur ?
2 -) Üyeliğimde iki farklı serverde çarlarım var biri tr1 de biri tr6 da . tr6 daki gemimde bot kullansam banlanırsam sadece tr6 daki çarmı ban yer yoksa tr1 deki çarda mı ban yer kullanılamaz hale gelir ?
3 -) boxybot kullanıyorum ıbot kbot daha güvenli diyor bazıları ama bu botlar ücretli - lisans istiyor bunları ücretsiz nasıl kullanırız ?
4 -) Bot ile kutumu toplamalıyım yoksa x-2 de streuner lordakia kesmesi için mi çalıştırmalıyım ?
Sırayla cevap verirseniz çok sevinirim
Okuyup cevaplayanlara sonsuz teşekkür ediyorum
Bende artık bot kullanmaya başladım :l03: ama birkaç sorum olucak
1 -) bazı arkadaşlar pazartesi salı bot açmayın taramalar daha yoğun o günlerde falan demiş doğrumudur ?
2 -) Üyeliğimde iki farklı serverde çarlarım var biri tr1 de biri tr6 da . tr6 daki gemimde bot kullansam banlanırsam sadece tr6 daki çarmı ban yer yoksa tr1 deki çarda mı ban yer kullanılamaz hale gelir ?
3 -) boxybot kullanıyorum ıbot kbot daha güvenli diyor bazıları ama bu botlar ücretli - lisans istiyor bunları ücretsiz nasıl kullanırız ?
4 -) Bot ile kutumu toplamalıyım yoksa x-2 de streuner lordakia kesmesi için mi çalıştırmalıyım ?
Sırayla cevap verirseniz çok sevinirim

Okuyup cevaplayanlara sonsuz teşekkür ediyorum

1: Bildigim kadarıyla Tarama günleri belli değildir
2: Tamamen Hesap Ban
3: ibot ve kbot paralıdır
4: Sana kalmış
Not : Şuan Baskından Yazıyorum
2: Tamamen Hesap Ban
3: ibot ve kbot paralıdır
4: Sana kalmış
Not : Şuan Baskından Yazıyorum

1. Dogrudur Pazartesi,Salı,Çarşamba Günleri En Günler Yogundur.
2. Hangi Üyeliginiz İle Yakalanır İseniz O Ban Yer...
3. İbot,Kbot Ücretsizleri Yoktur.Kbot Önermiyorum..Şahsen Çünkü İbotun Yamasını Kullanmakta
4. Npc Kestirebiliyor İsen NPC Kestir
2. Hangi Üyeliginiz İle Yakalanır İseniz O Ban Yer...
3. İbot,Kbot Ücretsizleri Yoktur.Kbot Önermiyorum..Şahsen Çünkü İbotun Yamasını Kullanmakta
4. Npc Kestirebiliyor İsen NPC Kestir

1: Pazartesi Salı kesinlikle Bot'a koyma..
2: Bildiğim kadarıyla Bot kullandığın Server Banlanır
3: Botları ücretsiz kullanmanın bir yolu yok.En azından şuanlık
4: x-2 De Çok fazla Bot var.Levelin düşükse x-1 de kutu toplattırabilirsin.
2: Bildiğim kadarıyla Bot kullandığın Server Banlanır
3: Botları ücretsiz kullanmanın bir yolu yok.En azından şuanlık
4: x-2 De Çok fazla Bot var.Levelin düşükse x-1 de kutu toplattırabilirsin.

