Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Banlanma Hakkında Soru

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 07kubi07
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 563

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba,

Bende artık bot kullanmaya başladım :l03: ama birkaç sorum olucak

1 -) bazı arkadaşlar pazartesi salı bot açmayın taramalar daha yoğun o günlerde falan demiş doğrumudur ?

2 -) Üyeliğimde iki farklı serverde çarlarım var biri tr1 de biri tr6 da . tr6 daki gemimde bot kullansam banlanırsam sadece tr6 daki çarmı ban yer yoksa tr1 deki çarda mı ban yer kullanılamaz hale gelir ?

3 -) boxybot kullanıyorum ıbot kbot daha güvenli diyor bazıları ama bu botlar ücretli - lisans istiyor bunları ücretsiz nasıl kullanırız ?

4 -) Bot ile kutumu toplamalıyım yoksa x-2 de streuner lordakia kesmesi için mi çalıştırmalıyım ?

Sırayla cevap verirseniz çok sevinirim :)
Okuyup cevaplayanlara sonsuz teşekkür ediyorum :)
 
1: Bildigim kadarıyla Tarama günleri belli değildir

2: Tamamen Hesap Ban

3: ibot ve kbot paralıdır

4: Sana kalmış

Not : Şuan Baskından Yazıyorum :D
 
1. Dogrudur Pazartesi,Salı,Çarşamba Günleri En Günler Yogundur.
2. Hangi Üyeliginiz İle Yakalanır İseniz O Ban Yer...
3. İbot,Kbot Ücretsizleri Yoktur.Kbot Önermiyorum..Şahsen Çünkü İbotun Yamasını Kullanmakta
4. Npc Kestirebiliyor İsen NPC Kestir :)
 
1: Pazartesi Salı kesinlikle Bot'a koyma..

2: Bildiğim kadarıyla Bot kullandığın Server Banlanır

3: Botları ücretsiz kullanmanın bir yolu yok.En azından şuanlık

4: x-2 De Çok fazla Bot var.Levelin düşükse x-1 de kutu toplattırabilirsin.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst