Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

BO2 mi LF3 Mü ??

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xpbcan1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Beyler ben bir aydır oynuyorum.
Bir şekilde charımı kasmaya çalıştım ve itemleri eşyaları ;
*Leanov gemisi var
*8 tane LF3 var
*1 tane LF2 var
*6 tane G3N-7900 hız jeneratörü var
*1 tane SG3N-BO2 kalkan jeneratörü var
*6 tane SG3N-BO1 kalkan jeneratörü var
şimdi ben sürekli 5 flax droidi alıp 6 lv yapıp satıyorum.Skylab dan 4 saatte bir 800.000 credi alıyorum canım sıkılınca bota bırakıp uridium kasıyorum bi şekilde açık arttırmadan lf3 veya bo2 almaya çalışıyorum şuan 12.000 uridium var SG3N-BO2 mi alayım Lf3 mü alayım ???

Şimdiden Teşekkürler....
 
Son düzenleme:
yaw kardeş lf3 15 e tamamla sonra bo2 15 e tamamla sonra iris 8 e tamamla sonra onların içine lf3 koy 31 tane lf3 gerek bunun için sonra arge yap sonra skylab sonra botu bırak skylabtan para kas onla da tasarım fln alırsın hiç ekstralara fln para yatırma
 
hiç elle kasma. full bota koy ve b02 kalkanlar 6 tane olsun.
daha sonra lf3leri 15tane yap. daha sonra b02leri 15 tane yap.
daha sonra 3 iris al. daha sonrasını o zaman yazarız :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst