berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Transformice PVP'nizi Program Haline Getirmek :) | HD Video'lu | Sadece Tusunami'de

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan _tusunami_
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 7K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet arkadaşlar Transformice pvp'niz var ama .exe şeklinde bir program halinde değil mi ? İnsanların daha kolay bir şekilde ve tam ekran oyununuza ulaşmasını mı istiyorsunuz.. Çözümü Tusunami'de.

Gereken Programlarımız ;
- Visual Basic "Herhangi Bir Versiyon"



Video ile anlatım;


Not: Video'da Project, Proje Özellikleri Bölümünde, Application kısmını program adina gore duzenleyin orayı yazmayı unutmusum videoya kendinize gore yazin windowsapplication1 olan kismi
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
abi senden cok bısey degıl kucucuk bı cvp ve kucuk anlatım veya sıte link i vr oradanda bakarım

BeN Sw kuruyourm ve ben gırıom baskaları gıremıo win7 kullanıyorum arkım ise xp onda oluo bende olmuo nasıl çöze bilirim 5 kere yenıden kurdum farklı verisyon denedım bi türlü yapamadım
Yardım PlsSs
 
Zaten sabit'te 1.10 anlatımım var yada aynı şekilde fakat sabitte olmayan 1.39 anlatımım var oradan bakabilirsin.. 1.10 kurulumu videolu..
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst