HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
dostum boşa hayal kurma.
5k uriyi admin gemisi olsa anca kasar
200onlineli swde x-4de full hız + spearhead + promerium besleme, 8 tanee iristede kalkan var. 3,5k kasıyor.
sen boşa ümitlenme yani.
5k uriyi admin gemisi olsa anca kasar

200onlineli swde x-4de full hız + spearhead + promerium besleme, 8 tanee iristede kalkan var. 3,5k kasıyor.
sen boşa ümitlenme yani.
dostum boşa hayal kurma.
5k uriyi admin gemisi olsa anca kasar
200onlineli swde x-4de full hız + spearhead + promerium besleme, 8 tanee iristede kalkan var. 3,5k kasıyor.
sen boşa ümitlenme yani.
Doğru bende bu kadar yazardımda üşendim

:ka19: :ka19:
us2 mmo 1-2 de boxybotla full vega hız 3 3.5k oluyordu boxybotta saatte
beslemeli
beslemeli
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 84
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 430
