berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

bir Öneri İstiyorum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan XdZaaXd
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Kardeş inanmıyorsanız inanmayın ibot deneme sürümünde rahat kastı diyorum o uriyi görünce bende inanamadım bu arada 10 k yı fazla abarttım galiba ama 5k yı gördüm yemin ediyorum ayrıca depents gibi yanmıza türkmmodan toplantı düzenliyip kasmak gibi bi amacımız var şuan :D
 
Son düzenleme:
Kardeş inanmıyorsanız inanmayın ibot deneme sürümünde rahat kastı diyorum o uriyi görünce bende inanamadım bu arada 10 k yı fazla abarttım galiba ama 5k yı gördüm yemin ediyorum

Ben senin dediğini BoxyBot sandım İBot o kadar kasabilir heralde ama o kadar kasmıyordu İBot crack varken yine benim gemi aynı şekilde full hız beslemeliydi ama saatte 2 k uri kasıyordu daha hızlandırdılar sanırım.
 
boxybot pek iş görmüyor zaten 5k yı boxybotta gördüğümde sevinç çığlıkları atıyorum :D
 
Kararımı verdim Zaten Uridium Patlaması diyede Gemiyi Tanıtacağım burda türk mmo da 2 milyon uriyi full harciyacağım :D:D ama ban yeme riskide var şuanda kafamda tasarladığım
plan şöyle 8 iris full + full elit aegis arge 24 arge savunma gerisi rsb 75 eco 10 full elit hız gerisi anahtar 2. hangar elit goli 2-3 tasarım olacak dimisher venom bide sentinel belki venom yerine spectrum alabilirim inş ban yemezsem 1 uyarı alırsam burda hesabı paylaşcam resimlerlede tanıtcam Konu kilitleyebilirsin Boşuna açtığımı görüyorum

daha olmayacak duaya amin diyorum 1 ay sonra anca :D
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst