OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Maykltunahan

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan maykltunahan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 48
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
güle güle fakat bırakman kötü , bana kalırsa d.mod olamadın diye bırakıyorsun ama bırakman çok yersiz , birz daha paylasım ypsaydın alınablrdn ama ben seni dmod seviyesinde de goruyorum , umarım yanlıs düsünmessn dha once senin gibi düsünenler suan pişman eğer hala fikrin değişirse pm at konuyu hallederiz.
 
güle güle fakat bırakman kötü , bana kalırsa d.mod olamadın diye bırakıyorsun ama bırakman çok yersiz , birz daha paylasım ypsaydın alınablrdn ama ben seni dmod seviyesinde de goruyorum , umarım yanlıs düsünmessn dha once senin gibi düsünenler suan pişman eğer hala fikrin değişirse pm at konuyu hallederiz.

yani bak banada kal dediler konuyu kilitleyelim falan dediler ben dinlemedim ama bak şu anda alınabilmek için çok çalışıyorum...Benden sana bi tavsiye çok pişman olursun.
 
güle güle fakat bırakman kötü , bana kalırsa d.mod olamadın diye bırakıyorsun ama bırakman çok yersiz , birz daha paylasım ypsaydın alınablrdn ama ben seni dmod seviyesinde de goruyorum , umarım yanlıs düsünmessn dha once senin gibi düsünenler suan pişman eğer hala fikrin değişirse pm at konuyu hallederiz.

Fikrim değişmeyecek hak ettiğim değeri görmediğimden dolayı üye olarak devam edeceğim ve paylaşımlarımı çoğaltacağım. Sanırım böylesi daha mantıklı olacak.

Tüm hafta bunu düşündüm en son bu kanıya vardım pişman olmayacağım eminim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst