HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yakamozlular rezilliğiniz diz boyu size laf düşmez burada
ben briana 60 k attım ne yapalım oda onun EZİKLİĞİ. Fazla dırdır yapmayın siz kendinizi avutmaya bizde size KOYMAYA devam edelim :ka19:
ben briana 60 k attım ne yapalım oda onun EZİKLİĞİ. Fazla dırdır yapmayın siz kendinizi avutmaya bizde size KOYMAYA devam edelim :ka19: çok cocukca normal orada savas ortamı var dogal olarka b.hızlı itemleri takılı savunma editlerini taksa 1k atamıcaksın bunu biliyorsun anca kendini avutursun bogle.
he unutmadan afferim![]()
56076 Hp İle Rekora Adım Atan YaKaMoZ Loncasından BiRTeKSenN'i Tebrik Edıyoruz![]()
BayrakVatan BiRTeKSeNn'i BiRTeKSenN le karıstırıyosa arkadaşımızında sizi karıstırması sorunmu ? Bayrakvatan her gün yanınızda genede yanlıs yazmış bu adam günlük yanınızdamı ? İşimiz gücümüz yok sizin nicklerinizimi takip edicez :ka19: Siz ilk başta kendi adamlarınıza Nicklerinizi dogru yazdırın

kendini avutursun bogle.
Sen geç milletin nickinin nasıl oldugunu Türkçe'yi ögren ilkin
bogle degil böyle diyecektin heralde
size Türkçe dersimi verelim ?
Son düzenleme:
Adam 30 K Cakmış Buna Saygı Duymak Lazım Adamı Korumakla Onun 30 K sını Önleyemezsin Savascı İtemleri Taksa Ve Ninja Rekor Yapsa Onada İtem Savunma Yok Dersiniz O zaman Savasa Girmesin Daha İyi Neden Böyle Yapıyorsunuz Cok Yiyorsa Sizde Rekor Kırında Görelim Ama Nerde O Beceri Ancak Laf Kavgasına Girersiniz Bu Yakamoz Lar Neden Böyle Bazı Şeyleri Kabullenemiyorlar !!!
╬ KeNdi kuRaLLarıMLa oyNaRım...
╬ BaktıM oyuN sıkTı, bıRakıR kaLkaRıM !!
╬ HaYaTtAHeR Seçtim BiR Kaybedİştir ÇünkBEn
╬ Ne KaLaNa GiT DeRiM Ne GiDeNe KaL,KaLaCaK
╬ oLaN YeRiNi,GiDeCeK oLaN YoLuNu ...
╬ BeLiRLeMişTiR ZATEN
♣ACİMASİZ♣
╬ KeNdi kuRaLLarıMLa oyNaRım...
╬ BaktıM oyuN sıkTı, bıRakıR kaLkaRıM !!
╬ HaYaTtAHeR Seçtim BiR Kaybedİştir ÇünkBEn
╬ Ne KaLaNa GiT DeRiM Ne GiDeNe KaL,KaLaCaK
╬ oLaN YeRiNi,GiDeCeK oLaN YoLuNu ...
╬ BeLiRLeMişTiR ZATEN
♣ACİMASİZ♣
Hakanın açıklamasını ben gayet başarılı buluyorum ve fazla söze gerek kalmadığını düşünüyorum. 
kralfalcon'a da teşekkür ettiğimi belirtiyorum.
GALATASARAYLIYIM AMA
SARI & KIRMIZI
KESERİM.
:f48:

kralfalcon'a da teşekkür ettiğimi belirtiyorum.

Sen ki küçük Kanaryasın, ASLAN'la uğraşmak senin neyine ?
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
GALATASARAYLIYIM AMA
SARI & KIRMIZI
KESERİM.
:f48:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 222
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 262
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 507
