Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

BRaiNN'e BQZQ'dan 30K (: ''KarnavaL''

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan BQZQKOZBOZ
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 38
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Güzel bi resim yakaladım da sizlerle paylaşmak istedim ((: Bi benim attığıma bakın bi de yediğime. :D

MAVİLERİN FARKI !

BQZQ - KarnavaL





Sen ki küçük Kanaryasın, ASLAN'la uğraşmak senin neyine ?​








GALATASARAYLIYIM AMA
SARI
& KIRMIZI
KESERİM.


:f48:​
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

çok cocukca normal orada savas ortamı var dogal olarka b.hızlı itemleri takılı savunma editlerini taksa 1k atamıcaksın bunu biliyorsun anca kendini avutursun bogle.

he unutmadan afferim ;)
Yakamozlular rezilliğiniz diz boyu size laf düşmez burada ;) ben briana 60 k attım ne yapalım oda onun EZİKLİĞİ. Fazla dırdır yapmayın siz kendinizi avutmaya bizde size KOYMAYA devam edelim :ka19:
çok cocukca normal orada savas ortamı var dogal olarka b.hızlı itemleri takılı savunma editlerini taksa 1k atamıcaksın bunu biliyorsun anca kendini avutursun bogle.

he unutmadan afferim ;)

La cucuh :D BriaAM neconun çarına itemsizken 29 k parmak rekoru attım diye ötüyodu 30 K İTEMLERİ VARKEN YEYİNCE SİZE GİREN NEDİR CUCUH.. :D

:m08: :m08:
Teşekkür ederim kardeşim. Siz daha iyilerini hak ediyorsunuz ;) <3


Sen ki küçük Kanaryasın, ASLAN'la uğraşmak senin neyine ?​








GALATASARAYLIYIM AMA
SARI
& KIRMIZI
KESERİM.


:f48:​
 
Sonuçta vurdum mu vurdum ? ;) Tamam 30 K atmam o an ki ortam için fakat bana attığı hortumdan yediğim 2 küsür k ya ne demeli ? :)


Sen ki küçük Kanaryasın, ASLAN'la uğraşmak senin neyine ?​








GALATASARAYLIYIM AMA
SARI
& KIRMIZI
KESERİM.


:f48:​
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst