Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Crossfirede hile kullananlar !!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TimeOfTheRevenge
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar elinize sağlık.Crossfirede Türkü hack kelimesiyle kaynaştırdığınız için.Biraz iyi oynasak hack diyorlar. Türk=Hack diyorlar. Gururunuza dokunmuyormu.Bu yapılan Türkün adını kirletmekten başka değil.Şimdi diyeceksiniz sanane kardeşim isteyen kullanır. Tamam kullansın ama en azından Türk olduğu belli etmesin. Oyuna giriyorum 1.elden atıyorlar.2 kişiyi sniper ile vurunca hack diyolar.Exp kasamıyorum. Daha demin 2 oyuna girdim 2 sindede attılar.Her gün kickliyolar.Napacağım ben bilerek kötü mü oynayayım.Bu gidişle oyunu bırakacağım.
Crossifreyi iyi oynayana pro değil hacker denildiği bir oyun yaptığınız için hepinizin ELİNE SAĞLIK !!!
 
Gerçekten çok haklısın bende nefret ediyorum bundan dolayı madem iyi oynamayı bilmiyon oyunumuzu ve Türkleride kirletme.
 
Dün tüm gün oynadım exp malzemeleriyle bile 5.5k exp kasabildim. Akşam oynayayım dedim birisini awm ile vurdum attılar hemen. İnsanın gururuna dokunuyor bir süre sonra. Teğmen olabilsem acaba vazgeçerler mi kicklemekten?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst