Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

***CrossFire Extreme İnjector***

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan gookhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Arkadaşlar Sizinle "Extreme Injector" Adlı Programı Paylaşmak İstiyorum.
İlk Olarak İndirdiğinizde...
*Settings e Girip Auto İnject e tik koyuyoruz
* Ve Ok A basiyoruz
---Bilmeyenlere---
*Add DLL Den DLLmizi Ekliyoruz
*Remove dan ise seçili DLL Leri Kaldırıyoruz.
*Process Name crossfire.exe yazıyoruz.
*DLL Mizi ekledikten sonra oyunu startlayıp giriyoruz ve Dll İnject Lenmiş Oluyor...
WINDOWS7 - VISTA YONETICI CALISTIRSINLAR!
+REP LUTFEN YANDAKI TERAZIYE TIKLAYIP YAZI YAZIN YETER... :ka19:
79v4f.jpg


Bu Injector Benim Değildir Başka Bir Siteden Alıntıdır.
LINKLER:

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst