HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaşlar Sizinle "Extreme Injector" Adlı Programı Paylaşmak İstiyorum.
İlk Olarak İndirdiğinizde...
*Settings e Girip Auto İnject e tik koyuyoruz
* Ve Ok A basiyoruz
---Bilmeyenlere---
*Add DLL Den DLLmizi Ekliyoruz
*Remove dan ise seçili DLL Leri Kaldırıyoruz.
*Process Name crossfire.exe yazıyoruz.
*DLL Mizi ekledikten sonra oyunu startlayıp giriyoruz ve Dll İnject Lenmiş Oluyor...
WINDOWS7 - VISTA YONETICI CALISTIRSINLAR!
+REP LUTFEN YANDAKI TERAZIYE TIKLAYIP YAZI YAZIN YETER... :ka19:
Bu Injector Benim Değildir Başka Bir Siteden Alıntıdır.
LINKLER:
İlk Olarak İndirdiğinizde...
*Settings e Girip Auto İnject e tik koyuyoruz
* Ve Ok A basiyoruz
---Bilmeyenlere---
*Add DLL Den DLLmizi Ekliyoruz
*Remove dan ise seçili DLL Leri Kaldırıyoruz.
*Process Name crossfire.exe yazıyoruz.
*DLL Mizi ekledikten sonra oyunu startlayıp giriyoruz ve Dll İnject Lenmiş Oluyor...
WINDOWS7 - VISTA YONETICI CALISTIRSINLAR!
+REP LUTFEN YANDAKI TERAZIYE TIKLAYIP YAZI YAZIN YETER... :ka19:
Bu Injector Benim Değildir Başka Bir Siteden Alıntıdır.
LINKLER:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 2K
