HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ortalama Yükseltmede geçersin dostum Benimde lise 1 de 6 tane zayıfım vardı 5 şini verdimm geçtim sıkma canın zaten Öğretmenler yardım eder (Öğretmenine göre değişir) ama Bana pek eden olmadı Neyse Ortalamada geçersin zaten sınır 5 ders 1 dersi versen geçersin dil anlatım baraj onu ver geç...
Son düzenleme:
Seni tanımıyorum belkide, başlıgı gördüm direk giresim geldi.
Seni tanımıyarak yazıyorumki, senin haline ben aglıyacak durumdayım, küçük veya yaşın küçük veya aklın küçük.Şuan aklın oyunlara çalıştıgınıda düşünüyorum ama lisenin senin için nekadar önemli oldugunu gerçekten ve gerçekten diyorum anlıcaksın, iş işten geçmiş olucak. Evet ben seni tanımıyorum ama bunları herkeste görüyorum emin ol, benim yazdıklarım sana herkes gibi tırıvırı dedikleri gibi geliyodur eminim, diyosundur bu kimki böyle dicek aman filan.Ama emin ol hayatının en güzel günlerini evde oyun oynuyarak geçiriyosun, git arkadaş ortamını yaşa, derslerini düzeltmeye bak. İlk sene kalıyosan bi sene daha hakkın var sonra okuldan yollarlar.Seni tanımasamda etmesemde bir abla tavsiyesi, okulunu OKU. Liseni bitir, üniversite hayatına atıl gerçekten mutlu olucaksın. Tanıdıgım üniversitede olan biri varsa git bu yazın yanına onun, 2-3 gün kal üniversite hayatını gör.
Seni tanımıyarak yazıyorumki, senin haline ben aglıyacak durumdayım, küçük veya yaşın küçük veya aklın küçük.Şuan aklın oyunlara çalıştıgınıda düşünüyorum ama lisenin senin için nekadar önemli oldugunu gerçekten ve gerçekten diyorum anlıcaksın, iş işten geçmiş olucak. Evet ben seni tanımıyorum ama bunları herkeste görüyorum emin ol, benim yazdıklarım sana herkes gibi tırıvırı dedikleri gibi geliyodur eminim, diyosundur bu kimki böyle dicek aman filan.Ama emin ol hayatının en güzel günlerini evde oyun oynuyarak geçiriyosun, git arkadaş ortamını yaşa, derslerini düzeltmeye bak. İlk sene kalıyosan bi sene daha hakkın var sonra okuldan yollarlar.Seni tanımasamda etmesemde bir abla tavsiyesi, okulunu OKU. Liseni bitir, üniversite hayatına atıl gerçekten mutlu olucaksın. Tanıdıgım üniversitede olan biri varsa git bu yazın yanına onun, 2-3 gün kal üniversite hayatını gör.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 159
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 100
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 72
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 170

Sadsa güzel foto kardeşim .....
Hayırlı olsun.