HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ağlanıcak durumuna gülüyorsun ilginç oysaki neleri kaybedeceğini bilmiyorsun.
![]()
6 Zayıfın var , bunların 3 ünü okullar kapanınca bütümleme sınavlarında versen diğer 3ünle sorumlu geçersin , seneye de onları verebilirsin bence.
Sen Hiç o sınavlara girdinmi , Normal yazılının 3 katı.Cevap anahtarları çarşaf gibi.Yazılıda kalan adam sorumluluk sınavında geçmesi çook zor.
--
Sende benim gibi sayısalcısın ama benim senin gibi 10tane zayıfım yok allaha şükür sınıfı geçiyorum.2,58 Ortalama ile.
Son düzenleme:
kardeşim eğer haylazlık yapıp kaldıysan allah belanı versin.eger uslu bi cocuk olup tembelsen sadece ögretmenlik yok bu ulkede git manken ol ne bilim pazarcı ol canını sıkma.
Bende Kaldım Kardeş 9.Sınıfta Acayip Koyuyo Adama Sınıfta Kalmak Birde Resim Gözükmüyor Ama Sınıfta Kalmakta İyi Çift Dikiş Her Zaman Sağlam Olur Şimdi 10. Sınıfı 1 Zayıfla Doğrudan Geçiyom 

Kardeşim ağlancak konu var gülüncek konu var sen gülüncek konu yerine ağlancak konu paylaşırsan olmaz.Gelelim asıl konuya şimdi sen eğer 1 kere bile çalışıp bu notları aldıysan Frower arkadaşımızın dediği gibi git yeteneğine uygun bir meslek bul neden diye sorarsan tembelsin veyaki derse kendini vermiyorsun . Ben 10 saat bilgisayar oynuyorum yalanım yok bütün derslerim 5 birazcık kendini derse versen harıl harıl çalışsan sınıfı geçmeyi bırak teşekkür alırsın . Bak - Oku ve hayatına koy bu dediklerimi. Şimdi iyi forumlar.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 159
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 100
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 72
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 170

Ağlanıcak durumuna gülüyorsun ilginç oysaki neleri kaybedeceğini bilmiyorsun.