Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Sınıfta kalıyorum cok mutluyum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ahmet424
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 49
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1 senen boşa gidecek uzulmuyormusun ? :S yazk.
 
Notlarım byler :(

9097Ekran_Alintisi.PNG

:m08::m08::m08::m08: Matematikden 90 almayı nasıl becerdin :m08::m08:
Bide ilk dönem kimyadan nasıl 2 alıyosun onuda anlamadm zatn ismini yazıp versen 05 veriyolar :D ismini bile tam yazamadınmı lan :D
Kimyacıda sana kilitlemiş ilk sözlüyü hahaha :D :D :D
 
:m08::m08::m08::m08: Matematikden 90 almayı nasıl becerdin :m08::m08:
Bide ilk dönem kimyadan nasıl 2 alıyosun onuda anlamadm zatn ismini yazıp versen 05 veriyolar :D ismini bile tam yazamadınmı lan :D
Kimyacıda sana kilitlemiş ilk sözlüyü hahaha :D :D :D


bunlar daha sozlu ve son yazıların gırılmemıs halı sakın olun byler zaten bu senede kalırsam okuldan atılıyorum o yuzden duzelttım notları :m08: :m08: :m08:
 
matematikte başarılısın gördüğüme göre onu değerlendire bilirdin 1 sene çöpe gtti yazık senın için üzülmiyiceğim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst