HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İlk olarak söylemek isterimki konu yerinde açılmıştır. Grafik ile ilgili birkaç kelam etmek istiyorum sizlere...
Neden hep "ilk çalışmam" deriz ? Neden ilk çalışmalarımı herkes kötü bulacak diye düşünürüz ? Fark ettiğim kadarıyla herkes "photoshopta ilk çalışmam" diye konu başlığına yazıyorlar. Neden "çalışma" diyoruz ki buna ? Çalışma dediğimiz genellikle büyük grafiklerde olur. Bunu tüm grafikerler bilir. Yeni grafiker adayları söylesin bakalım, neden "çalışma" diyoruz ? Örneğin bir karikatür çizilmişse buna çalışma diyebiliriz. Ancak bir logo yapılıyorsa buna tam olarak çalışma diyemeyiz. Her logoya çalışma diyemeyiz demek istedim. Bazı firmaların logoları harika denebilecek kadar iyi, bu çalışmaya girer. Örneğin şu bir çalışmadır:
Özel efekt kullanılan bir grafiğe çalışma diyebiliriz. Baştan sağmaysa çalışma diyemeyiz. Bunu genellikle photoscape'ten yapan arkadaşlara söylüyorum. Aslında photoscape'ten grafik yapan birçok arkadaşım var, birçoğu da çok iyi işler başarıyor. Burada anlatmak istediğim şey aslında şu: grafiğin programı yoktur, her program ile grafik ortaya çıkar. Fakat her grafiğe çalışma diyemeyiz.
Beni anlayan var mı ?
Neden hep "ilk çalışmam" deriz ? Neden ilk çalışmalarımı herkes kötü bulacak diye düşünürüz ? Fark ettiğim kadarıyla herkes "photoshopta ilk çalışmam" diye konu başlığına yazıyorlar. Neden "çalışma" diyoruz ki buna ? Çalışma dediğimiz genellikle büyük grafiklerde olur. Bunu tüm grafikerler bilir. Yeni grafiker adayları söylesin bakalım, neden "çalışma" diyoruz ? Örneğin bir karikatür çizilmişse buna çalışma diyebiliriz. Ancak bir logo yapılıyorsa buna tam olarak çalışma diyemeyiz. Her logoya çalışma diyemeyiz demek istedim. Bazı firmaların logoları harika denebilecek kadar iyi, bu çalışmaya girer. Örneğin şu bir çalışmadır:
Özel efekt kullanılan bir grafiğe çalışma diyebiliriz. Baştan sağmaysa çalışma diyemeyiz. Bunu genellikle photoscape'ten yapan arkadaşlara söylüyorum. Aslında photoscape'ten grafik yapan birçok arkadaşım var, birçoğu da çok iyi işler başarıyor. Burada anlatmak istediğim şey aslında şu: grafiğin programı yoktur, her program ile grafik ortaya çıkar. Fakat her grafiğe çalışma diyemeyiz.
Beni anlayan var mı ?

Tabi ki grafiğin programı yoktur, illa ki Photoshop veya Photoscape olacak diye bir kural yok. Ancak sadece profesyonel tasarımlara çalışma denecek diye bir kural da yok, kaldı ki bu gösterdiğiniz çalışma profesyonel bir çalışma değil
Resmin üzerinde oturup çalışıldığı için çalışma diyoruz, yani üzerinde uğraşılan her türlü resme çalışma diyebiliriz. Umarım anlatabildim.
Yeri de burası olmadığından kilitliyorum. Bu bölümde sadece çalışma yayınlıyoruz
Resmin üzerinde oturup çalışıldığı için çalışma diyoruz, yani üzerinde uğraşılan her türlü resme çalışma diyebiliriz. Umarım anlatabildim.Yeri de burası olmadığından kilitliyorum. Bu bölümde sadece çalışma yayınlıyoruz

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 159
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 121
