HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhabalar ,
Arkadaslar Metin2 ‘ de alestada chujo`da oynadığım 79 lwl bedensel savasci charimi satiyorum. Öncelikle char bugune kadar hic bir sekilde GM ler tarafindan bir uyari veya herhangi bir ceza almamistir.256 bin dakikalik oyun süresi ile cok uzun zamandır sahip oldugum ve gözümden esirgedigim charimi maddi zorluklar yüzünden satmak durumundayim , Savascimi itemsiz olarak satacagim charimin özellikleri ,
Hava Kılıcı : G1
Öfke : M9 (M10 olmasına 2 bk kaldı)
Kılıç Çevirme:M8 (M9 olmasına 3 Bk kaldi)
Üç Yönlü: G1
Hamle : 3
At seviyesi 21
Liderlik 7
Dönüşüm G9 (P olmasına 1 bk kaldı)
Bütün At skileri açılmıştır.
Üzerinde Yaklaşık olarak 20m yang bulunmaktadir
İtemsiz olarak satilacaktir.
Ve charın yanında 42 Lwl Ninja hediye edilecektir.
İstenilirse bos ID , verilecektir.
Daha detayli bilgi ve charın ss leri icin msn adresimden irtibata gecin.
Bugune kadar binlerce EP harcadim , su anda 12 Ep bulunmaktadir.Çok büyük emeklerle bugune getirilen chari ciddi alicilar irtibata gecmesini diliyorum.Char TL ile satilacaktir takas vs.. gibi icin lütfen irtibata gecmeyiniz.
İrtibat msn adresi: nurimo11@hotmail.com
Arkadaslar Metin2 ‘ de alestada chujo`da oynadığım 79 lwl bedensel savasci charimi satiyorum. Öncelikle char bugune kadar hic bir sekilde GM ler tarafindan bir uyari veya herhangi bir ceza almamistir.256 bin dakikalik oyun süresi ile cok uzun zamandır sahip oldugum ve gözümden esirgedigim charimi maddi zorluklar yüzünden satmak durumundayim , Savascimi itemsiz olarak satacagim charimin özellikleri ,
Hava Kılıcı : G1
Öfke : M9 (M10 olmasına 2 bk kaldı)
Kılıç Çevirme:M8 (M9 olmasına 3 Bk kaldi)
Üç Yönlü: G1
Hamle : 3
At seviyesi 21
Liderlik 7
Dönüşüm G9 (P olmasına 1 bk kaldı)
Bütün At skileri açılmıştır.
Üzerinde Yaklaşık olarak 20m yang bulunmaktadir
İtemsiz olarak satilacaktir.
Ve charın yanında 42 Lwl Ninja hediye edilecektir.
İstenilirse bos ID , verilecektir.
Daha detayli bilgi ve charın ss leri icin msn adresimden irtibata gecin.
Bugune kadar binlerce EP harcadim , su anda 12 Ep bulunmaktadir.Çok büyük emeklerle bugune getirilen chari ciddi alicilar irtibata gecmesini diliyorum.Char TL ile satilacaktir takas vs.. gibi icin lütfen irtibata gecmeyiniz.
İrtibat msn adresi: nurimo11@hotmail.com
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
