OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Fifa 08 Yardım !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DeadPool19
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 922

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaslar Ben Fifa 08 indirdim ama ripliydi Heralde.Butun sesler çıkıyor ama spiker sesi çikmiyor.O yuzden bana hdr_eng.big dosyasını upload edermisiniz.Şimdiden Tşk...
 
Ben fifa 2006 için yapılan spikeri 2007 için güzelce uyarladım(2008dede oluyor). Yapılan işlem çok basit.
Aşağıdaki dosyayı indirin ve data/audio kalasörünün içine atın. Yani audio.big dosyasının oldugu yere.
Ve Fifa 200? Türkçe sipiker içinde bulunan dat_eng.big dosyasınıda data/audio klasörünün içine atın.
(Bu iki dosyanın yedeğini alırsanız iyi olur. İngilizceye dönmek için.)
Herkese iyi oyunlar. Bu şekilde oyun daha zevkli oldu.

Cevabını Başka Bir Forumda Buldum Ben Bu Türkçe Spikeri İndirmedim O Yüzden Sen İndirince Açmadan Önce Güzelce Bir Tarat... Virüs Olabilir...
 
Burada Tr Spiker War :

Rar Pas: WW W.FoRuMSKANDAL.CO M yada ww w.forumskandal.co m (Boşluklar Yok Elle Yaz İnşallah Olur)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst