HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaslar Ben Fifa 08 indirdim ama ripliydi Heralde.Butun sesler çıkıyor ama spiker sesi çikmiyor.O yuzden bana hdr_eng.big dosyasını upload edermisiniz.Şimdiden Tşk...
Ben fifa 2006 için yapılan spikeri 2007 için güzelce uyarladım(2008dede oluyor). Yapılan işlem çok basit.
Aşağıdaki dosyayı indirin ve data/audio kalasörünün içine atın. Yani audio.big dosyasının oldugu yere.
Ve Fifa 200? Türkçe sipiker içinde bulunan dat_eng.big dosyasınıda data/audio klasörünün içine atın.
(Bu iki dosyanın yedeğini alırsanız iyi olur. İngilizceye dönmek için.)
Herkese iyi oyunlar. Bu şekilde oyun daha zevkli oldu.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Cevabını Başka Bir Forumda Buldum Ben Bu Türkçe Spikeri İndirmedim O Yüzden Sen İndirince Açmadan Önce Güzelce Bir Tarat... Virüs Olabilir...
Yardımın İçin Tşk Ama bu dosya bana lazım Degil.Bana hdr_eng.big Dosyası lazım..
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 373
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 40
