Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Forum çöktü :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan supze
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 329
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Yani sorunu çözmek yerine sorun yaratıyorsunuz turkmmo ekibi bir işi beceremediniz ya yuhh size artık bu saatten sonra açılsanızda eskisi gibi olmıcak kaç gün oldu yeter be arkadaşım alttarafı yeni sunucuya geçecektiniz bu kadar ama beceremediniz bide üstüne forumu çökerttiniz. :D
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

saçmasapan mesajlar yazmayın. En sevmediğim insan türüdür çok bilmiş insan türü.

Tekrar söylüyorum 10 mblık forumlarla karıştırmayın burayı. Veritabanımız bile 20 tb. En ufak bir hasarı düzeltmek 12 saat sürüyor en az.

Koca forumun taşıma işlemlerini yaptık bitirdik. Forum açıldığı andan itibarende optimizasyon işlemlerini yapıyoruz. Zaten işlemler bittiğinde ben neler yaptığımızı ayrıntılı olarka açıklayacağım. Şuan da işlemler devam ediyor. Ben işlemler bitti diye duyuru yaptımmı ki isyan ediyorsunuz ?

Taşımadan sonra forumu açmamızın sebebide yoğunluk sürerken yoğunluğu görüp daha net optimizasyon yapabiliyoruz.


Anlayış Göstermenizi Beklemiyordum Zaten ,Bunu Kutlayacak Haliniz Yok,Kilit.
saçmasapan mesajlar yazmayın. En sevmediğim insan türüdür çok bilmiş insan türü.

Tekrar söylüyorum 10 mblık forumlarla karıştırmayın burayı. Veritabanımız bile 20 tb. En ufak bir hasarı düzeltmek 12 saat sürüyor en az.

Koca forumun taşıma işlemlerini yaptık bitirdik. Forum açıldığı andan itibarende optimizasyon işlemlerini yapıyoruz. Zaten işlemler bittiğinde ben neler yaptığımızı ayrıntılı olarka açıklayacağım. Şuan da işlemler devam ediyor. Ben işlemler bitti diye duyuru yaptımmı ki isyan ediyorsunuz ?

Taşımadan sonra forumu açmamızın sebebide yoğunluk sürerken yoğunluğu görüp daha net optimizasyon yapabiliyoruz.


Anlayış Göstermenizi Beklemiyordum Zaten ,Bunu Kutlayacak Haliniz Yok,Kilit.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst