HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Yeni Dersimize Başlıyoruz.
Konumuzun adı Label Kullanarak Progressbar Yapımı'dır.Hemen anlatıma geçeyim...
Konumuzun adı Label Kullanarak Progressbar Yapımı'dır.Hemen anlatıma geçeyim...
Gerekenler ;
1 Tane Timer(enabled :true ; Interval = 10)
2 Tane Label
Formun Labelim Backcolor rengini siyah Yapalım Forecolor Rengini Beyaz Yapalım.Formumuzun Genişliğide Aşağıdaki Gibi Olsun veya Kodlarla Sabit tutabilirsiniz Ama Elle Şekil Vermek Daha Kolay şekli verdikten sonra Formun Borderstyle özelliğini Fixed Single Yapalım Aşağıdaki Boyut benim için yeterli arkadaşlar siz ne kadar isterseniz o kadar formu büyültün
Label1 = Progressbar olarak kullanıcak.
Label2 = Label1 Tamamlandığında Yüklendi Yazısı Çıkacak.
Form_load'a Şunu Yazalım;
Label1.Width = 0
Timer'a da şunu yazın ;
Label1.Width = Label1.Width + 10 'geniliği artırıyoruz. If Label1.Width >= Form1.Width Then 'genişlik form ile aynı olursa Label2.Caption = "Yüklendi...." 'yüklendi yazısı çıkaracak. Siz yaptıracağınız işlemi yazarsınız. Label2.ForeColor = vbBlue 'renk verdikk Label2.FontBold = True 'yazıyı kalın yaptık End If
BÖYLECE Bu DERSİMİZ De BİTTİ ARKADAŞLAR
DİĞER DERSİMİZİDE GÖRÜŞMEK ÜZERE
DİĞER DERSİMİZİDE GÖRÜŞMEK ÜZERE
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 871
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 495
