OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Label Kullanarak Progressbar Yapımı Vb6 // C4RT00N Farkıyla

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan C4RT00N
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 495

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar şimdi sizlere label kullanarak progress bar yapmayı öğreticem.

Gerekenler;

1 Tane Timer(enabled:true ; Interval=10)
2 Tane Label

Formun Labelim Backcolor rengini siyah Yapalım Forecolor Rengini Beyaz Yapalım.Formumuzun Genişliğide Aşağıdaki Gibi Olsun veya Kodlarla Sabit tutabilirsiniz Ama Elle Şekil Vermek Daha Kolay şekli verdikten sonra Formun Borderstyle özelliğini Fixed Single Yapalım Aşağıdaki Boyut benim için yeterli arkadaşlar siz ne kadar isterseniz o kadar formu büyültün

Label1: Progressbar olarak kullanılacak.
Label2: Label1 tamamlanınca yüklendi yazıcak.

Form_load kodlarına yazalım:
HTML:
Label1.Width = 0

Timer'in kodlarına ekleyin
HTML:
Label1.Width = Label1.Width + 10 'geniliği artırıyoruz.
If Label1.Width >= Form1.Width Then 'genişlik form ile aynı olursa
Label2.Caption = "Yüklendi...." 'yüklendi yazısı çıkaracak. Siz yaptıracağınız işlemi yazarsınız.
Label2.ForeColor = vbBlue 'renk verdikk
Label2.FontBold = True 'yazıyı kalın yaptık
End If

Ve bügünlükte bu kadar herkeze iyi günler.
Eklemeyi Unutmuşum Alıntıdır.​
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst