HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar şimdi sizlere label kullanarak progress bar yapmayı öğreticem.
Gerekenler;
1 Tane Timer(enabled:true ; Interval=10)
2 Tane Label
Formun Labelim Backcolor rengini siyah Yapalım Forecolor Rengini Beyaz Yapalım.Formumuzun Genişliğide Aşağıdaki Gibi Olsun veya Kodlarla Sabit tutabilirsiniz Ama Elle Şekil Vermek Daha Kolay şekli verdikten sonra Formun Borderstyle özelliğini Fixed Single Yapalım Aşağıdaki Boyut benim için yeterli arkadaşlar siz ne kadar isterseniz o kadar formu büyültün
Label1: Progressbar olarak kullanılacak.
Label2: Label1 tamamlanınca yüklendi yazıcak.
Form_load kodlarına yazalım:
Timer'in kodlarına ekleyin
Ve bügünlükte bu kadar herkeze iyi günler.
Eklemeyi Unutmuşum Alıntıdır.
Gerekenler;
1 Tane Timer(enabled:true ; Interval=10)
2 Tane Label
Formun Labelim Backcolor rengini siyah Yapalım Forecolor Rengini Beyaz Yapalım.Formumuzun Genişliğide Aşağıdaki Gibi Olsun veya Kodlarla Sabit tutabilirsiniz Ama Elle Şekil Vermek Daha Kolay şekli verdikten sonra Formun Borderstyle özelliğini Fixed Single Yapalım Aşağıdaki Boyut benim için yeterli arkadaşlar siz ne kadar isterseniz o kadar formu büyültün
Label1: Progressbar olarak kullanılacak.
Label2: Label1 tamamlanınca yüklendi yazıcak.
Form_load kodlarına yazalım:
HTML:
Label1.Width = 0
Timer'in kodlarına ekleyin
HTML:
Label1.Width = Label1.Width + 10 'geniliği artırıyoruz.
If Label1.Width >= Form1.Width Then 'genişlik form ile aynı olursa
Label2.Caption = "Yüklendi...." 'yüklendi yazısı çıkaracak. Siz yaptıracağınız işlemi yazarsınız.
Label2.ForeColor = vbBlue 'renk verdikk
Label2.FontBold = True 'yazıyı kalın yaptık
End If
Ve bügünlükte bu kadar herkeze iyi günler.
Eklemeyi Unutmuşum Alıntıdır.
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 1K

