Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz

Ninja Hakkında

Supreme Hunte

Level 6

ErnaMt2 / 1-99 ORTA EMEK YAPISIYLA / LYCAN/SİMYA/KUŞAK/PET YOK / EĞLENCENİN TADINDA ZİRVE YAPMAK İÇİN DURMA SENDE ARAMIZA KATIL/ ERNAMT2 6 HAZİRAN CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 19:00 DA AÇILIYOR![DETAYLI TANITIM]

Evet baktık savaşçılarda suralarda var bizde niye yok dedik.GENEL ANLAMDA bir ninja klauzu hazırladım umarım yararınıza olur.

Peki nedir ninja demicem zaten ne oldugunu oynayanlar biliyor..Sadece PvP için mükemmel donatılmış ve oynaması en zevkli karakterdir ninja..

YAKIN DÖVÜŞ NINJA

STATLAR:
VIT(Vitality=Yaşam Puanı): Her karakter için önemli olan bir statü.Defans ve can puanlarınızı yükseltir.

INT(Intelligent=Zeka): MANA denen ya da bizde ki adıyla SP=skill point'imizi artırır.Ninjalar için SP den başka herhangi birşey VERMEZ

STR(Strengh=Güç): Atak gücünü artırır.Hem skill hem de düz vuruşlar.

DE
Dexterity=Çeviklik,Kabiliyet):
Savuşturma,Atak(skill ve düz),Defans ve diğer karakterlere karşı dayanıklılık tarzı(damage ya da karakter reduction) kazandıran bir ninjanın en önemli özelliğidir.

Yakın dövüşte statlar hpli itemlere bağlı olarak..

Eğer kendiniz kasıyorsanız ve hp li iteminiz yoksa: 2 Dex- 1 Vit.Dex fullendikten sonra full VIT ve daha sonra full STR gidilmeli.

Eğer kendiniz kasıyorsanız ve hp li iteminiz varsa: 2 Dex - 1 Vit. Yaklaşık 20-23 levelde VITin 30 a kadar gelmesi gerekiyor.Bu durumda VITi 40'a sürüp Full Dex gitmeniz ve daha sonra FULL STR veya 2 STR-1 VIT gitmeniz daha yaralı olur.

DEX MI DAHA YARARLIDIR YOKSA STR MI?

Kesinlikle DEX daha yaralıdır.STR nin verdiği hasar gücünün yanında (ki STR nin verdiği hasar değerinin fazlasını verir) Savuşturma ve Defans verir.

AYRICA BIÇAKLAR DEX İLE ÇALIŞIR.KILIÇ STR İLE.

SP NINJALARA NE GIBI BIR KATKIDA BULUNUR??

Ninjalarda herhangi bir önemi olmasa da INT biraz büyü savunması verebilir.

Verdiği büyü savunması= LEVEL+VIT/INT + 3 Ancak dediğim gibi ninjalar için hiç önemi yoktur ve bu skille puan vermek hata olur.

NINJALAR IÇIN DEXin yararını gösteren grafik

Ninjalar için DEXin önemini gösteren bir grafik.(ITALYAN ASILLI GRAFIKTE ''percentealo di danno subite'' alınan hasarı '' destrazza'' ise DEX i gösteriyor)



DEXin skillerimize verdiği artılar ve STRnin verdiği artılar:

NOT: HINTERHALT=SUIKAST,DEGENWIRBEL=BIÇAK ÇEVİRME,BLITZANGRIFF=HIZLI SALDIRI,GIFTWOLKE=ZEHIRLI BULUT



SKILLER

SUIKAST



DOLUM SÜRESİ: 15 SN.
ATAK BONUS: KAMUFLAJ,ARKADAN VURMA

Bir yakın dövüş ninjanın en önemli skilli suikasttir. Neden?? Çünkü 15 sn'de dolan skill aynı zamanda bir çok bonusu vardır ve çok güçlüdür.Kaçma şansı çok azdır.İlk başlarda atsız level alırken çok kullanışlıdır.Yaklaşık 250 derece alanda etkilidir.Kesinlikle İLK MASTER olarak kullanılmalı.(Aynı zamanda atsız metin taşı keserkende yardımcı olur.GIF Italyan Wikisinden alınmıştır.



BIÇAK ÇEVİRME



DOLUM SÜRESİ:25 SN
ATAK BONUS: x2 x3 Combo, Zehirleme
ZEHİRLEME ORANI:
Puan Halinde: %1
Master: %3
Grand Master: %4
Perfect Master: %6

2.master yapılması gereken skilldir.25 snde dolum süresi çok uzun olsa da comboyu tutturanın zaten bir daha atması gerek kalmayacak derecede güçlü olan bir skilldir.Zehirleme oranı verip bu oran yukarı belirtilmiştir.Her sekme başına hesaplanırsa Grand'da 4x3=12 gibi bir zehirleme oluşur.

KULLANIM ŞEKLİ: 6-7 li combomuzdan sonra (klasik) taklayı atıyoruz.Uzun uzun anlatmıyorum alttaki gif yeterli.




HIZLI SALDIRI



DOLUM SÜRESİ:20 SN
ATAK BONUS: YOK (her ne kadar bazıları kamuflajın getirdiğine de inansa)


3. ve ya .4 master olmalıdır.Güzel bir görüntü dışında güzel bir damage de oturtur.Taktik olarak saldırılardan kaçma olarak kullanıladabilir.

Kulanma yönetemleri:

1-Duelloda zihinsellere karşı ruh vuruşu yapacakken kullanırsanız skillden kaçmız ve karşı tarafa hasar vermiş olursunuz.
2-Duelloda rakibin skilleri kaçan türden ise örnek olarak yine zihinsel.. slotlara sağ tıklayıp hızlı saldırıyla hemen oraya geçersiniz böylece hasar almamış olursunuz ancak eğer bu skill masterdaysa o zaman tavsiye edilmez çünkü bir skillinizden olursunuz ve bu durumda ilk yöntemi kullanmak daha mantıklıdır.

ZEHİRLİ BULUT



DOLUM SÜRESİ:25 SN
ATAK BONUS: YOK
ZEHIRLEME BONUSU:
Puan Halindeyken: %1 den başlıyor..
Master:%21-22 ve ya 23
Grand Master: %32
Perfect Master : %50

AVANTAJ
avunma işlemez


3. ve ya 4. master yapılması gereken bir skilldir.Savunma işlemez.Zehirleme oranı gayet yüksektir.Menzil saldırısı vardır.Silahsızda kullanılabilir.

KAMUFLAJ



DOLUM SÜRESİ:60 SN
ATAK BONUS: SUIKAST
GÖRÜNMEZ KALINAN SÜRE:16 SN

VERDIGI BONUS YUZDESI:
Puan hali: %2
Master:%25
Grand Master : %41
Perfect Master : % 62

GÖRÜNMEZ KALINAN SÜRENİN MASTERLARA GÖRE HALİ:
Puan halinde:16sn
Master:30sn
Grand Master:39sn
Perfect Master:52sn

Kullanması gayet eğlenceli olan bu skill başta suikaste etkisi olmakla birlikte birçok güzel yanı bulunmaktadır.Yere dolunayını atan birinin itemini araklayabilir köye düsmanlar geldiyse ve yemediyse bununla saklanabilirsiniz..Ayrıca maymun zindanı gibi agresif yaratıklara sahip olan yerlerden geçiyorsanız çok yardımı dokunur.

Duellolarda eğer rakibiniz kaçarak atıyorsa bununla saklanabilir bu sırada healthinizi doldurabilir ve de süre bitmeden adam suikasti indirerek vs lerde ezici üstünlükler sağlayabilirsiniz.Sonuçta onlar karakternin özelliğini kullanıyorsa sizde kullanabilirsiniz.Tabi health doldurun demiyorum skillerden kaçmak ve ya düz vurus yememek için birebir.

Tüm bunların sonunda skill sıralaması tabiki sizlere kalıyor.Nasıl zevk alırsanız öyle oynayın.Ancak yine de özet geçecek olursak..

Suikast-Çevirme-Bulut-Hızlı-Kamuflaj benim önerimdir.Zehirli bulut ile hızlı saldırıyı yer değiştirede bilirsiniz.Kamuflajı son master yapmalısınız.Lakin hızlı ve ya bulut vazgeçeceksiniz ki bu da ya mükemmel bir damage ve görsel şölen kaçıracaksınız ya da yine aynı şekilde olan ama zehirlemeye sahip olan bir diğer skilli

ITEM VE EFSUNLAR

1-Silah:25 lvl e kadar her levelin +4 +5 +6 sıyla idare edebilirsiniz hatta 30 levele kadarda diyebilirim.30 levelde YÜKSEK BECERILI BIR SIYAH YAPRAK HANCERI +9 +3 TASLI tavsiye ederim.



SALDIRI DEĞERİ:83-87 (+9 da)
SALDIRI HIZI: %15
NEREDEN DÜŞER?:ORKLAR ve LANETLILER (imha)
MAX BECERI:%24
MAX ORTALAMA:%51

Eğer yüksek becerili bulursanız ve güzel taşları varsa 65 e kadar idare edebilir.Ancak eğer bulamassanız üzülmeyin çok şey kaçırmassınız.Çok yavaş bir bıçaktır.Bunun yerine KISA BICAK +9 güzel taşlarla 45 levele idare edebilir daha sonrası her 5 levelde bir +6 full taşlı silahlarla gidebilirsiniz.Tabiki bu nasıl kasıcağınıza bağlı olarak değişecek.Dönüşümle kasacak ve 65 e kadar vs atmam diyorsanız herhangi bir bıçak almadan sadece ORTALAMASI yüksek olan bir +9 GBY ile gidebilirsiniz.Seçim sizin..

65 levelde +9 EJDER bıçağı tavsiye edilir.Neden?? Eğer fazla takılmayacaksanız yani duello işleriyle ugramayacaksanız bu silahtan alın.Tabi ki bununla duello yapabilirsiniz ama simsek bıcagı daha hızlıdır..Ve en önemlisi yarı insan getirtmeye bakın.80 e dönüşürken %22 gibi muhteşem bir bonusa sahip olacaksınız.

70 level de siam +9 verdiği 25 canavar bonusu ve sizinde canavar +4 taşı ile %33 e çıkacak canavar bonusu.Kasıldığınız yere baglı olarak üstünüzde bonusda olursa süper bir PVM çarınız olur..

75 de kalıcam diyorsanız iyi becerili bir Şeytan Kanadı Çakram full PVP taşlı ve de güzel bonuslu ile harikalar yaratacaksınız..

+ Kullanacağınız silah kılıç olmasın..verdiği hasar kesinlikle ve kesinlikle bıçaktan daha azdır..

BIÇAKTA ARANMASI GEREKEN EFSUNLAR:

-Büyü Hızı (max %20)
-Çeviklik (max 12)
-Yarı İnsan (max 10)
-Güç (max 12 )
-Delici (max 10 sanırım)

Ve de nerede kastıgınıza bağlı olarak kastığınız yerin bonusu.(Katta kasıyorsanız hayvanlara karşı bağışıklık gibi)

BIÇAKLARA KOYULMASI GEREKEN TAŞLAR:

Kasmalık: Canavar +3 +4 Öldürücü +3 +4

PVP: Soğutma +3 +4 Savaşçı/Sura +3 +4

2-Zırh:Her levelin +9 unu alıpda artistlik yaparak gezmeniz size birşey kazandırmayacak vslerde ve ya kasılırken.Ancak 42 levelde giyebileceğiniz +9 NINJA SUITI 1,5-2k hp li ve +3 def +3 korunma ( taşın türkçesini unuttum sanırım korunmaydı) ile 61 e kadar gidebilirsiniz.+9 KÜPEÇİÇEĞİ TAKIMI ile eğer 2k hp ve güzel bonus ve güzel taşlı ise 80'e kadar zırh için artık endişelenmeniz gerekmeyecek.42 ve ya 34 levele kadar her zırhın +6 olması sizin için yeterli olacaktır.

ZIRHA BASILMASI GEREKEN TAŞLAR:


Korunma Savunma Hız +3 +4 ( Yaşam gibi bir hata yapmayın.)


ZIRHIMIZDA ARAYACAGIMIZ EFSUNLAR


-HP bonusu (max 2k)

-Büyü Hızı (max 20)
-Bloklama (max 10)
-Kılıç-Bıçak-Çift El-Ok Savunmaları (max 15)

KASK


İlk başladığınızdaki aldığınız kask ile bir yere kadar gelebilirsiniz tabi ki çokta uzun değil.21 levelde +7 +8 +9 zincir kapşonu sizi 60 level kadar idare eder.Olmadı Çelik Kapşon +6 +7 ile takılabilirsiniz.60 levelde +7 Orc Kapşonu (adı bile güzel : ) ) ya da daha üstü yapıp yarı insan bonusu getirdiniz mi bir daha kapşonu değiştirmenize dahi gerek kalmayacak.


80 levellik örümcek kapşonunu ben pek tercih etmiyorum.Sersemletme vermesine rağmen 60 levellik Orc Kapşonunun verdiği 15 bloklama (sanırım 15 ya da 10 du) daha yararınıza olur.


4-KALKAN:
Savaş kalkanı +9 ile 41 lvle kadar daha sonrası ise +6 +7 SYK sersemletme bağışıklıklı ile 61 e kadar gidebilirsiniz.61 levelde ise tercihinize bağlı olarak Şahin-AslanAğzı-Budist Kaplan dan herhangi biri ile gidebilirsiniz.Şamanlar şuanlık bug nedeniyle size pek fazla bişey vuramaz.
Ancak benim tercihim suralara karşı ve ya ninjalara karşı olan kalkanları yani AslanAğzı ve ya Budist Kaplan kalkanı kullanın.

KALKANDA ARAYACAĞIMIZ BONUSLAR:


-Sersemletme Bağışıklığı

-Çeviklik (max 12)
-Güç (max 12 )
-Yarı İnsan (max 10)
-Bloklama ( max 15)
-Yansıtma şansı (max 15)
-İki kat exp düşürme şansı ( max 20)


AYAKKABI:
29 levelde giyebileceğiniz DERI CIZME ile oklara karşı dayanıklılık kazanacaksınız.Tabi bu ayakkabıyı giymek istemeyebilirsiniz.Hazır 67 level ayakkabıları da çıkmışken
Bunu yerine ok savunması,hpsi,kılıç ve bıçak savunmaları olan 59 levellik ANKA ayakkabısı ile idare eder zamanı gelince 67 levellik(artı bastıkça leveli artar en son 75 de son bulur) EUROPHIA ayakkabılarını kullanabilirsiniz.+9 da 25 büyü hızı verir ki bu da iyi birşey.

AYAKKABIDA ARAYACAGIMIZ BONUSLAR:


-Kılıc,Ok,Bıcak,Çift El savunmaları

-HP
-Kritik Vurma Sansı ( max 10)
-İki kat exp bonus sansı ( max 20)
-Oklardan korunma ŞANSI (max 15)

KÜPE:
Abanoz çok iyi bir seçimdir(.Abanozu Maymun Zindanı gibi yerlerde düşürebilir kendinizde basabilirsiniz).Özellikle 1,5k hp den daha fazla(1650) ve de 12 STR verirken..Ancak Kristal Küpenin vereceği 10 DEF ve özellikle 14 DEX de çok önemlidir.Orklarda kasarken abanozu kullanmalısınız.Ancak daha sonra yüksek levellerde hele birde hp li itemler oturttuysanız abanozu kullanmak yerine Kristali kullanmanız daha iyi olacaktır.

KÜPEDE ARANMASI GEREKEN BONUSLAR:


-Kılıc-Bıcak-Cıft El Savunma

-Yarı Insan
-Ikı kat item düsürme sansı (max 20 )
-Hareket Hızı (max 20)

KOLYE:
Yeşimtaşı kolye iyi bir seçimdir 54 levele kadar.Dex verir. + sı önemlidir çünkü kolyelerde artıya bağlı olarak büyü hızı gelir.Daha sonra cennetin göz yaşı kolye +9 daha iyi olur verdiği delici bonusu nedeniyle (+9 da 20)

KOLYEDE ARANACAK BONUSLAR:


-HP

-Kılıc-Bıcak-Cıft El
-Kritik-Delici
-Ikı kat esya dusurme şansı

BİLEZİK:
Gümüş Bilezik +9 ile 54 levele kadar idare edin.54 te ise cennetin gözyaşı bilezik +9 verdiği kritik( %10) ile işinizi görücektir.

ARANACAK BONUSLAR:


-HP

-Yarı İnsan
-Delici
-Ikı Kat item düsürme

BURADA ARAYACAGIMIZ BONUSLARI YAZMAYA ÇALIŞTIM.TABI KI DIGER BONUSLARDA LAZIM OLACAKTIR


DIĞER BONUSLAR:


Harita 1 için: Hayvanlara Karşı Bonus Yeterli olacaktır.Tabi Yeminliler için Yarın İnsan lazım olacak ancak buralarda fazla uzun süre takılmayacaksınız bu yüzden şimdiden yarı insana gerek yok pek


Harita 2 için: Yarı insan.Maymun zindanı için hayvanlara karşı.


Vadi için : Ork ve Mistik bonusları.Ayrıca sersermletme bagısıklıklı kalkan ve sersemletmeli ayakkabı + sersemletmeli silahda çok işinize yarayacaktır.


Çöl için : Hayvanlara karşı


Gerisi için ölümsüzler ve şeytanlara karşı bonuslarından başka birşey kalmıyor zaten..


Vee..LEVEL ALMA ve Para Kasma !!

25 levele kadar ilk haritada kasacaksınız.Eğer önceki çarınızdan bu çara düşük level +9 itemler alabilirseniz ilk masterdan hemen sonra hemen 2.haritaya..(1.haritada eğer toplayabilirseniz ayı safrası zırh basarken lazım olacaktır..18 levellik zırh basma niyetinde olan arkadaşlar hemen level almadan önce iyi düşünsün
)

Tabiki herkes düz yolla kasmıyor DÖNÜŞÜM DIYE BIRSEY VAR.Peki nedir bu dönüşüm??


Özellikle okçular ve şamanlar için kasılmanın en iyi yoludur.Hemde tek başına evet!! Artık zihinsellere yalakalığa son!Tek başınıza ayakta durabileceksiniz.


Nasıl dönüşümde usta olunur?? >> Direkt olarak buraya bakabilir..


Dönüşüm p olması çok zordur.Toplamda 40 adet başarılı kitap okumalısınız.Bu sırada dönüşüm küreleri biriktiricez.Dönüşüm P olmasada olur.P olunca ya da G olunca saldırı hasarınız artmayacak ve ya daha dayanıklı olmayacaksınız sadece Dönüşümde kalma süresi artacak(sadece perfect te artacak olup 10 dakikadan 35 dakikaya çıkmaktadır)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


25 levelden sonra..Kısa bıçak +9 ve ya biraz daha bekleyip SYH +9 iyi ortalama(eğer sadece kasmak için kullanacaksak ve atımız yoksa) +3 +4 canavar ve kritik taşlı


Eğer at kullanacaksak SYH +9 iyi becerili(sadece düello ve boss lar için kullanıcaz) + bunun üzerine iyi ortalamalı +9 DOLUNAY kılıcı +3 +4 öldürücü ve canavar taşlı.


Bunlarla dönüşüm P olana kadar dayanıcaz.(tabi bu arada her gün dönüşüm okucaz)


35-38 levele kadar
SAVAGES dediğimiz yerde kasıcaz.Burası vahşi okçunun,uzmanın ve yüzbasının yasam alanı..35 level metni kesip kasıldıktan sonra...

Doğruca SO ya..9k ve üstü hp + 350 ve üstü savunma ile SO da birçok slot keserek kasılabilecez.Tabi yanınızda şaman olması şart.Düşürdüğünüz itemlerin çoğu para etmeyebilir ancak şamana depolayabilir en azından pot parasından kurtulabilirsiniz.Kasılırken kafanıza düşebilecek metin taşlarından da yararlanabilirsiniz(tabi botlar hakim değilse oraya)


+Şamanınızla evlenin..ışınlanmak işinize yarayacak..


SO'da biraz sabırla yaklaşık 50 level olduk.Isterseniz 54 e kasmayı deneyebilir (sıkıcı olur gerçi).54 te ise beklemeniz ve skilleri en az 1-2 G açmalısınız..Biraz duellolarda takıldıkmı kasılmaya devam.Bu sefer katta kasıcaz..İtemlerde bahsettiğim 42 level zırhı yoksa güzel bir 54 level zırhı almanın vakti geldi.Dönüsümü de P yapmalıyız bu arada..


P olduktan sonra?? Daha sonra ise katta 1 haftada 75 e bile çıkabilirsiniz..Sadece gerekecek olanlar 35 ortalama ve üstü GBY +9 pvm(öldürücü ve canavar) taşlı


PARA KASMAK İÇİN YÖNTEMLER..


Ayrıntılı bir konu zaten mevcuttur..özel olarak bişey diyemicem..


Tabi metin kesmek dışında başka para yöntemleri de var.


Balık tutmak..Zırhı kendiniz basacaksanız buradan istiridye sağlayabilirsiniz..

Madencilik..Özellikle SO da kasılırken sıkıldıysanız tapınağa girebilir ve orada madenleri kazıp satabilirsiniz..henüz maden botları çıkmamışken

UZAK DÖVÜŞ NİNJA

Nedir okcu ninja demicem cunku zaten adında anlasılan ve oynayanların gayet iyi bildigi bir şey.Sadece PvP makinası bir karakter aynı zamanda savaslarda çok etkili olan bir karakter okcu ninja.Yuksek hasar vermez.Normal ve ya normal-yuksek hasar veren bir karakterdir.Cunku oyunda esitsizlik olmasın diye uzaktan attıgı icin gayet hasar almadan savasan rahat bir karakterdir...

Yakın dövüş ninjada zaten statların ne oldugunu ve ne işe yaradıgını ögrendik.Şimdi ise bu statların okcuya göre dagılımına bakıcaz.

Uzak dövüş ninjada:

Eger kendiniz kasılıyorsanız 2 DEX - 1 VIT gidebilirsiniz.

Eger başkası kasıyorsa ki örnegin SO da slot çekmeye gidiyorsanız 2 VIT - 1 DEX gitmeniz daha iyi olucaktır.Cunku daha cok saglıga ihtiyacınız olucak ve siz de bunu itemlerden ve verdiginiz VIT puanlarından alıcaksınız.

DEX mi daha yararlıdır yoksa STR mi?

Kesinlikle DEX daha yararınadır.Cunku YAY DEX ILE CALISIR

Geri kalan hersey icin zaten yukarıda bahsettigim(yakın dövüs ninja ) klavuzda yazmaktadır.Okcu ve bıcakcı için aynen gecerli olan statlardır.

SKILLER

TEKRARLANAN ATIŞ



DOLUM SURESİ:15 SN
SEVİYE BASINA FIRLATTIGI OK SAYISI:
Puan hali:2 ve 3
Master:5
Grand Master:6
Perfect Master:9


Kacıncı olarak master yapılmalı sorunusuna gelirsek.Diyebilecegim şu ki İlk 3 te kesinlikle olmalıdır.Hangi sırada yaparsanız yapın.Ancak genellikle 3.cü sırada olması tercih edilir.

OK YAGMURU



DOLUM SURESİ:18 SN
SEVİYE BASINA ATTIGI OK SAYISI(AYRI HEDEFLERE):
Puan Haliyle:2 ve 3
Master:5
Grand Master : 6
Perfect Master : 9



Master yapılması gereken sırası aslında 4.olsa da ben tekrarlanan atıs yerine tercihii yapmıstım.Maksat zevk almaktı.Ancak size önerim 4.sırada yapılması gerekn bir skilldir.9 ayrı hedefe perfect te ok atar.Tabi ki bu demek degilki her biri 9 ayrı hedefe gidecek.Eger önünüzde bir adam varsa teki ona gider.Gerisi boşa.Az vuran bir skill olmasına ragmen guzel görüntüsü var ve savas ve loncalarda etkili olabilir.

ATESLI OK



DOLUM SURESİ:25 SN
EK OLARAK VERDİGİ BONUS: Yok.Ancak vurdugunuz mob un veya karakterin etrafındaki diger mob veya karakterlere az da olsa hasar verir.


Master sırası ilk 3 olmalı.Ancak benim önerim 1. veya 2. sırada olmasıdır.Hatta 1. sırada olsa daha iyi olabilir bir açıdan.Nedeni ise bazı insanlar atesli ok adına aldanıp bu skillin gözlem bandını yuksek fiyata satmaya calışmakta.Bundan kurtulmak için ilk sırada açabilirsiniz ancak biraz sonra geleceğimiz skill çok daha önemlidir.Bu yüzden 2. sırada açmanız daha yararlı olur.Ancak ilk 2 önemli degildir acıkcası .Cunku kolaylıkla 38-40 levele kasılabildigimiz için ilk 2 master da fazla dusunmeye gerek yok.

HAFIF ADIM



DOLUM SURESİ:31 SN
SEVIYE BASINA VERDIGI HIZ:
Puan haliyle:+2..
Master:+30
Grand Master:+49
Perfect Master:+75


Eveet..Aslında cok da gerekli olmayan ve silahlı silahsız kullanabilecegimiz ve sadece hız veren skillimiz.Başlangıçta hiç puan vermeyin.Daha sonra master acmak isterseniz puan vermeye baslayın.Unutmayın eger puan vermesseniz ve skillerinizi 17 de actıysanız 4.masteriniz 69 da acılır ki bu da sizi 70 e kasmaktan kurtarır.Bu skill aslında uzaga gidebildigin kadar git ve daha sonra ok at için değil.Daha çok savaslarda bununla kacıp skillerinizin dolmasını bekleyebilir ve ya duellolarda adamın etrafında dört dönerek kacıp kacıp atmak için kullanabilirsiniz.Yani daha çok skillerden kacmak için kullanılan bir skilldir.Tabi bir yerden sonra hızların esitlendigine de bakarsak cok kullanıssız bir skill.Secim size kalmıstır ancak benim önerim 5. olarak açılmalıdır.

ZEHIRLI OK



DOLUM SURESİ:25 SN
SEVIYE BASINA VERDIGI ZEHIRLEME MIKTARI:
Puan Haliyle:%2
Master:%33
Grand Master:%65
Perfect Master:%100


Master olarak 1.sırada gelmesi gerekn okcunun hayat skilli.Zehirlemenin yanında rakibi sersemletir ve uzaga iter.Slotlar arasında da kullanılabilen ve aynı etkiyi gösteren gerekirse de birden fazla slot-kişi zehirleyerek ve etrafındaki 270 derecelik bir yerde (yaklasık deger) ki slotları uzaga itebilen ancak dolum süresi gayet uzun bir skill.Perfectte yuzde 100 oranına sahip olan bu skill ile herkesi zehirleyebilirsiniz lakin kendinizden 7 level ve üstü herhangi birşeyi zehirleyemessiniz.İlk sırada olmasa da 2.sırada mutlaka master olması gereken bir skill.Ancak 1. sırayı ben öneririm.

Gelelim sıralamaya..

1.Yöntem: Zehirli Ok-Atesli Ok-Tekrarlanan atış-Ok Yagmuru-Hafif Adım (Önerilen)
2.Yöntem: Ilk 3 aynı gerisi Hafif Adım-Ok Yagmuru
3.Yöntem: Ilk 2 aynı Gerisi Ok Yagmuru-Tekrarlanan Atış-Hafif Adım
4.Yöntem : Atesli Ok-Zehirli Ok-Tekrarlanan Atış-Ok Yagmuru-Hafif Adım

Tabi bunlar cogaltılabilir.Istediginiz skilli istediginiz sıraya koyabilirsiniz.Secim sizin..

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Benzer Konular

Cevaplar
6
Görüntüleme
318
Değerlendirme
0
Cevaplar
0
Görüntüleme
22
Değerlendirme
0
Cevaplar
0
Görüntüleme
32
Değerlendirme
0
Üst