HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Saolun ..! Yararlı olduysak ne mutlu bize 

Siz Gm Siniz ve Başkasını Gm Yapmak İstiyorsunuz Ancak Rebootsuz Olmaz Gmlik..Çoğumuz Reboot Atıyoruz Size İpucu Vereyim
Oyunda Siz Gm İseniz Arkadaşınızın Gm Ayarını Yaptıktan Sonra
Reboot Atmadan
GM Çarınızla oyunda /reload a Yazip Arkadaşınızı Gm Yapabilirsiniz.
Oyuna Çıkıp Girdiğinde Gm Olduğunuzu Görürsünüz
Bazıları Bilebilir Ancak Bilmeyen Fazla Olduğu İçin Paylaştım..
İyi Forumlar
Alıntıdır..
Navicattan [GM] yazman için mutlaka reboot atman lazım. Onun için konuyu daha ayrıntılı biçimde aç. Yetersiz içerik olduğunu görüyorum ben.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 622
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 199
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 257
