mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Reboot Atmadan Gm yapma...!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan krallord20
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 131
  • Görüntüleme Görüntüleme 21K

Konus Güzelmi

  • EveT

  • HayıR


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Siz Gm Siniz ve Başkasını Gm Yapmak İstiyorsunuz Ancak Rebootsuz Olmaz Gmlik..Çoğumuz Reboot Atıyoruz Size İpucu Vereyim:confused:

Bu şekilde yaparsanız rebota gerek yok eger basına [GM] felan yapacak sanız yakında onu da paylasacam simdilik basına GM yazmak için rebot atmanız gerekir.


Oyunda Siz Gm İseniz Arkadaşınızı gm mi yapmak istiyorsunuz iik önce gm_list e girin oraya arkadaşınızın ismi örnek: SerSeri gm_list e aynnısını yapıyorsunuz sorna ımpartor olarak ayarlayıp nacivattan çıkıyorsunuz oyuna girip Su komutu vericeksniz. /reload a Aynı bu şekil yazın arkadaşınız çıkıp girsin GM dir

Arkadaşlar Emege Saygı ankete katılırsanız sevinirim..

Bazıları Bilebilir Ancak Bilmeyen Fazla Olduğu İçin Paylaştım..



 
Son düzenleme:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst