berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Yolun Sonuna Geldik...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan egemi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 596
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bu açıklama artık benim için son nokta oldu. Forumda haksız yere bazı olayların döndüğü kanaatine vardım. Ve bundan da eminim.

İsteyerek veya istemeyerek de olsa forumda dönen olaylar var. Bunları açıklamak istemiyorum. Açıklarsam bazılarının kalbi kırılabilir ki bunu da hiç istemem.

---------------------

2009 da kayıt oldum ben bu foruma. O zaman küçüktüm. Adeta Turkmmo ile büyüdüm. Son 6 aydır ugrasıyorum ve 1 ayda uzman oldum. Geriye kalan 5 ayda ise deneme mod.olamadım.
Nedenini bilmiyorum. Ugrastımmı ? Evet ugraştım. Olamamamın nedenini hiç bir şekilde bana söylemediler.

Beni tanıyan tanır ve ne kadar çok ugrastıgımı bi onlar bi ben bir de Allah bilir.

Zaten deneme mod olanların birçoğuda haketmiyor. Aynı zamanda hakedenler de var.

Biliyorum bu yaptıklarım yanlış ama artık yolun sonuna geldik.

Şimdi olay sizin insafınıza kalmış...

Şimdiki gösterecegim resim benim sadece bu ay içinde deneme mod olmak için yaptığım çalışmaların sadece bir sayfasının 1/4 ü . Bunun gibi 16 resim daha var ama koymadım.






Gördügünüz gibi daha nasıl ugrasılır bilmiyorum. Ve ben buna ragmen deneme mod olamadım.

Birde deneme mod olan birisinin ugrastıgı kısmı göstermek istiyorum.





Yorumu size bırakıyorum...

Keşke bende hep Teşekkürler yazsaymışım.

------------------------------------------------------

Burdan şimdiye kadar kalbini kırdıgım herkesden özür diliyorum. Allaha emanet olun.

İstifamı veriyorum. Uzman üyelik tagımın alınmasını istiyorum.

Elveda Turkmmo...

Not: Beni bugüne kadar yalnız bırakmayanları asla unutmayacagım. İletişime devam edicem onlarla.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Forumda emek demek sadece rütbe değildir.Sen emek verdiğine inanıyorsan ve vermişsen her şekilde bu gözükür.Emek vererek 1 ay gibi kısa bir sürede uzman olmuşsun fakat uzman üye ile deneme moderatör kriterleri farklıdır.Deneme mod için mutlaka eksik bir yönün olmalıdır ki bu yüzden seçilememişsindir.Şunu da unutma ki kimse kimsenin babasının oğlu değil.Kimin hak edip kimin hak etmediğini başvurulara bakan kişi bilir.Bu şekilde kimsenin emeğini çürütmeyin.

Rütbeni alıyorum hayatında başarılar dilerim.
Peki ben şunu söylüyeyim;
Ben ilk s.mod olamadığımda admin ile konuşmuştum. Bana ne örnek vermişti biliyor musunuz?
Majezik dedi. Majezik en uzun d.mod kalanlardan birisi bak sabretti dedi.
Ben de bekledim. Anladım ki her şey rütbe değil. Peki ya neden olamıyorsunuz?
Belki sizi denemek istediler? Siz rütbe için mi buradasınız diye? Burası sanal denemek zorundalar. Ben moderatörken süper moderatörlüğe 8-9 ay bekledim. Ben anladım sabır ve çalışmak önemli. Çalıştıysan sabır önemli...
Forumda belırlı bır yerlere gelmek ıcın sadece bunları yapman gerekmıyordur bılıyorsun, admınımız konu mesaj sayına gore forumda yaptıgın sıkayete gore degıl forumdakı hal ve davranıslarına gore uygun oldugun bır zamanda rutbenı yukseltır, hem suan bulundugun konuma gelmek ıcın calısan kac uye var baksana?

Forumu bu sebepten dolayı bırakman çok çok saçma, reelde basarılar.
Herkes elinden geleni yapıyo.Sadece sen değil.Ona bakarsan o koyduğum bildirimlerin daha fazlasını ben yapıyom bunla herkesle iddia girerim.Demek ki sadece bildirim yapmakla ilgilenmekle olmuyomuş.

Bu kadar çabuk pes etme bence hayat kısa bak diğer ayın yani Nisanın 20 side gelir:)

Bazılar olaylar var demişsin açıklada herkes bilsin ne olduğu.

Neyse Realde Başarılar.
 
Son düzenleme:
Forumda belırlı bır yerlere gelmek ıcın sadece bunları yapman gerekmıyordur bılıyorsun, admınımız konu mesaj sayına gore forumda yaptıgın sıkayete gore degıl forumdakı hal ve davranıslarına gore uygun oldugun bır zamanda rutbenı yukseltır, hem suan bulundugun konuma gelmek ıcın calısan kac uye var baksana?

Forumu bu sebepten dolayı bırakman çok çok saçma, reelde basarılar.
 
Son düzenleme:
Peki ben şunu söylüyeyim;
Ben ilk s.mod olamadığımda admin ile konuşmuştum. Bana ne örnek vermişti biliyor musunuz?
Majezik dedi. Majezik en uzun d.mod kalanlardan birisi bak sabretti dedi.
Ben de bekledim. Anladım ki her şey rütbe değil. Peki ya neden olamıyorsunuz?
Belki sizi denemek istediler? Siz rütbe için mi buradasınız diye? Burası sanal denemek zorundalar. Ben moderatörken süper moderatörlüğe 8-9 ay bekledim. Ben anladım sabır ve çalışmak önemli. Çalıştıysan sabır önemli...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst