OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

İbot crackle kapı yapma yardım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan styrcon
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Dediklerinizin aynısını yaptım.x1 haritasındayım 2 tane kapım var biri alfa , digeri gama , 2 sininde üstüne 2 kere tıklıyorum hiç bişey olmuyor atlamıyor.Galaxy gate kısmından atlamaya çalıştım yazı sönük yazıyor atlanmıyor.İbot crack diyorum.Parayla almadım...

Bak Sönük Gözükmesinin Sebebi Kapıya Tıklamıyor olman Gammayamı Giriceksin

Yukarda

Kapı Hayat Parçalar

Yazar Burdan Kapının Altından Hangisine Atlıycaksan seç

Msl Beta YA atlıycaksın o zaman ordan betaya tıkla ve atla de :)
 
Bu fotoğraf aynen dedigini yaptım yanlışım nerde :D



 
Saol uyarın için inş. yemem :D:D . Neyse bu bi yanada hala şu kapıya giremedim naptımsa olmuyor :D.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst