Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

İbot crackle kapı yapma yardım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan styrcon
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Şuanda botla girdim kapı yerinde duruyor tıklıyorum atla yazısı vs. cıkmıyor?
 
Botla kapının üstündeyim atlamak yazısı sönük yazıyor kapı yerli yerinde yerleştirilmiş durumda ?Yok abi naptımsa atlatamadım ya atlamıyor.Elle girdim kapıya sonra hemen botu açtım yaratıklar flan vs. görünmedi patladım.Kapının üstünde duruyorum hiçbir şekilde atlamıyor?
 
Son düzenleme:
Kardeşim ben dün başladım tekrar alphaya botla gemi full lf3 4 kalkan var gerisi hız botla kapının üstüne 2 kere falan tıkladım atladı o kaçarak ateş ediyo zarar almadan bitiriyo şimdi büyük krisleri kesiyo 14 tane kaldı
 
Kardeşim ben dün başladım tekrar alphaya botla gemi full lf3 4 kalkan var gerisi hız botla kapının üstüne 2 kere falan tıkladım atladı o kaçarak ateş ediyo zarar almadan bitiriyo şimdi büyük krisleri kesiyo 14 tane kaldı

Dediklerinizin aynısını yaptım.x1 haritasındayım 2 tane kapım var biri alfa , digeri gama , 2 sininde üstüne 2 kere tıklıyorum hiç bişey olmuyor atlamıyor.Galaxy gate kısmından atlamaya çalıştım yazı sönük yazıyor atlanmıyor.İbot crack diyorum.Parayla almadım...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst