HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar ben 1 kere botla kapı yapmayı denedim ve patladım
. Malum ogün bugün korkuyorum botla yapmaya bana nasıl yapıldığını en ince ayrıntısına kadar anlatırsanız sevinirim.Adım adım olursa iyi olur Geminin herşeyi full o konuda bir sıkıntı yok. 6 iris 2 flax , Venom tasarım.15 arge konfi 1 , konfi 2 , droitler daha sonra kapıya nasıl botla giricem yoksa kapıya girip hemen botumu acıcam hiç bilmiyorum yardımlarınızı bkliyorum.Her yardıma + rep , bide thanks
. Yardımlarınızı bkliyorum.
. Malum ogün bugün korkuyorum botla yapmaya bana nasıl yapıldığını en ince ayrıntısına kadar anlatırsanız sevinirim.Adım adım olursa iyi olur Geminin herşeyi full o konuda bir sıkıntı yok. 6 iris 2 flax , Venom tasarım.15 arge konfi 1 , konfi 2 , droitler daha sonra kapıya nasıl botla giricem yoksa kapıya girip hemen botumu acıcam hiç bilmiyorum yardımlarınızı bkliyorum.Her yardıma + rep , bide thanks
. Yardımlarınızı bkliyorum.1. Rep in yok 
2. Bak Benim Gemi Full + Full Goli ( Full Kalkan Full Hız Full Lf3 8 İris )
Gemi Full Hız Droitler 1 Kalkan 1 LF3 şeklinde Bot İle Gamma yı Bitirdim...

2. Bak Benim Gemi Full + Full Goli ( Full Kalkan Full Hız Full Lf3 8 İris )
Gemi Full Hız Droitler 1 Kalkan 1 LF3 şeklinde Bot İle Gamma yı Bitirdim...
Kapıyı açtıysan zaten otomatik x-1 haritana gelir.
Bota girip kapı portalına tıklaman yeterli.
Başka birşey yapmana gerek yok.
Bota girip kapı portalına tıklaman yeterli.
Başka birşey yapmana gerek yok.
Değerli yorumlarınız için tşkür ederim.Peki normal haritada ibot crack npc ye 1 kere vuruyor sonra bırakıyor kapıda böyle bir şey oluyormu yada grup kurulu şekilde kapıya girebiliyormuyum yoksa girince bozuluyormu grup?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
