HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar ben Sabitip server kurdum :ka19:
İp Sabitledim
No-İpden Üyelik aldım yükledim çalışdırdım Host açdım.
Modemin Frewall uygulamasını kapattım
Server Düzgün çalışıyor
Sabit İp ile uyumlu port map açdım bunun yanı sıra Pmapper de kullanıyorum
Virtual Pc Sorunsuz Çalışıyor
8 Tane port açdım
Ben Oyuna giriyorum ama benden başkası giremiyor !. :ka24:
BANA TEAMWEWARDAN YADA BURDAN YARDIM EDİP
SORUNUMA ÇÖZÜM BULACAK KİŞİYE SERVERİMDE GM LİK VERCEM
LÜTFEN YARDIM EDİN :S
İp Sabitledim
No-İpden Üyelik aldım yükledim çalışdırdım Host açdım.
Modemin Frewall uygulamasını kapattım
Server Düzgün çalışıyor
Sabit İp ile uyumlu port map açdım bunun yanı sıra Pmapper de kullanıyorum
Virtual Pc Sorunsuz Çalışıyor
8 Tane port açdım
Ben Oyuna giriyorum ama benden başkası giremiyor !. :ka24:
BANA TEAMWEWARDAN YADA BURDAN YARDIM EDİP
SORUNUMA ÇÖZÜM BULACAK KİŞİYE SERVERİMDE GM LİK VERCEM
LÜTFEN YARDIM EDİN :S
Son düzenleme:
