HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar forum çok yavaş. 2 Saat'te giriyor anca. 5 - 10 Gündür boyle herşey çok yavaş. :S
Acaba Sorun nedir ? Yoğunlukla'mı ilgili ? 500 Internal server diyor bazen. Gerçekten'de çok sıkmaya başladı bu sorun. Cok yavaş giriyor foruma..
Aynı sorun kimler'de var ? Belki sadece bende vardır diye düşünerek bu konuyu açtım.
Acaba Sorun nedir ? Yoğunlukla'mı ilgili ? 500 Internal server diyor bazen. Gerçekten'de çok sıkmaya başladı bu sorun. Cok yavaş giriyor foruma..
Aynı sorun kimler'de var ? Belki sadece bende vardır diye düşünerek bu konuyu açtım.
Bendede aynı şekilde.Aşırı yavaş
Sanırım buna bir çözüm bulamıyacaklar. Beni çile'den çıkarmasa sitede aşırı yavaşlık bu konuyu açmıcaktım.

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 425
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 409
- Sabit
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 106
