xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

Bir private serverde Herşey 0 gözüküyor...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan meren41
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 8K
bottan gırıyor san o nun ayarı var onu yapman lazım botu ac ayar kay dede confıg dıye bı dsoya gelcek onun ıcınde en ustten ıkıncı de sole bıse olr Lang dıye onu yha 09 yada 9 yap
 
mbottan girice herşey 0 gözüküyorsa botun olduğu yerde config adlı bi metin belgesi var onu aç en başta lang=0 yazıo onu lang=9 yap olur clientetn girince 0 gözüküyosa sroclient.exe yi değiştirmeyi dene.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst