HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Şifremi unuttum, insanlık hâlidir. Şifremi unuttum'a tıklayıp e-posta adresime mail gelmesini bekledim ancak gelmedi.Lütfen bir çözüm bulun.
Ayrıca admin'lere mesaj at demeyin.Bizde biliyoruz onlara mesaj atmayı.Ancak cevap alamadım.
Ayrıca admin'lere mesaj at demeyin.Bizde biliyoruz onlara mesaj atmayı.Ancak cevap alamadım.
Merhaba , evet şuanda bildiğimiz kadarıyla "Sunucuda" Problem var.Bu yüzden Mail adresinize Şifre gelmiyor..Adminlere mesaj atın diyoruz çünki ; Forumun teknik yönleriyle onlar ilgileniyorlar..
Unutmayın hergün 100'lerce mesaj Gönderiliyor , beklemekten başka yapılacak birşey yok şuanda...İyi forumlar
Unutmayın hergün 100'lerce mesaj Gönderiliyor , beklemekten başka yapılacak birşey yok şuanda...İyi forumlar
Zaten yıllardır sorun var şu forumda arkadaş. Değil 1milyon, 5milyon üyesi olan forumlarda görmedim ben bu kadar sunucu sorunu ya.Hayır nedir bunun nedeni? Neden hep sunucuda bir sorun oluyor.Forum kastı diyorum sunucu bozuk.Mesajlar geç yazılıyor diyorum sunucu bozuk.Şifre isteği sorunu var diyorum sunucu bozuk.
Bir çare bulunsun yani. 1.000.000+ üyeye biraz saygılı olsun site sahipleri de o zaman.
(şu forumdaki reklamlardan alınan parayla dünya satın alınır)
Bir çare bulunsun yani. 1.000.000+ üyeye biraz saygılı olsun site sahipleri de o zaman.
(şu forumdaki reklamlardan alınan parayla dünya satın alınır)
Zaten yıllardır sorun var şu forumda arkadaş. Değil 1milyon, 5milyon üyesi olan forumlarda görmedim ben bu kadar sunucu sorunu ya.Hayır nedir bunun nedeni? Neden hep sunucuda bir sorun oluyor.Forum kastı diyorum sunucu bozuk.Mesajlar geç yazılıyor diyorum sunucu bozuk.Şifre isteği sorunu var diyorum sunucu bozuk.
Bir çare bulunsun yani. 1.000.000+ üyeye biraz saygılı olsun site sahipleri de o zaman.
(şu forumdaki reklamlardan alınan parayla dünya satın alınır)
Sorun kısa sürede admin tarafın mutlaka çözülecektir.
1.000.000+ üyeye saygı olun demişsiniz, bizim hiçbir şekilde hiçbir üyeye saygısılığımız olmamış asla ve aslada olmaz!
Forumdan alınan reklam paraları dünyaya yeter demişsiniz, Evet turkmmo.com reklamlardan iyi para kazanıyor fakat, turkmmonun geldiği kadarda giderinin olduğunu belirtmek isterim.
geldiği kadar gideri olsa bi kadar sunucu problemi yaşanmazdı kardeşim. 1.000.000 saygılı olun dediğim olay.madem böyle sorunlar var sunucuda. daha iyi sunucuya taşıyın
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 266
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 423
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 222
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 213
