HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
2 dk mıs sw kapalı
1. Swyi Açın Okadar emeğimiz Var.. Zehir Aldık .. ... .. . 1.swyi ACamadınız 2. swyi Actık dİolar 1. swdeki emekler nolacak?
Evet , Ortada ßir Emek Söz Konusu Ama Artık Emekten de Geçtim...
Sıfırdan ßaşlamak ßence En İyisi...
Sıfırdan ßaşlamak ßence En İyisi...
Sizin gibi adamlar laftan anlamıyorlar. Server 1 de sorun var dbsinde diyoruz. Sürekli kopan bugda kalan bir serverda oynarkende düzeltin sorunu diye ağlıyodun. Sorun çözülene kadar açmayacağız arkadaşım 1. server ister ağla ister zırla1. Swyi Açın Okadar emeğimiz Var.. Zehir Aldık .. ... .. . 1.swyi ACamadınız 2. swyi Actık dİolar 1. swdeki emekler nolacak?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 81
- Görüntüleme
- 18K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 935
