berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Çakma EasyMt2 :D GEL SÜPERR

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kahya55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ARKADAŞLAR BU AKŞAM BUNU BULDUM ALINTIDIR DİYİM SİZE BUYRUN :D

bot.png


Kafanızda olusan ilk yargı Easymetin2 hile botunu nekadar benzedigi olabilir

Hemen Metin2 Bob Multihack v1.0 kullanımını anlatalım sizlere

İlk olarak benim vermiş oldugum linkte hileyi indiriniz daha sonra rardan cıkarınız

masaüstüne gelen klasörlerden kayıt olma klasörün icinde sizler icin hileye giriş

kullanıcı adlarını vermişim eger kullanıcı adları işinize yaramadısa

Registration tıklayarak Yeni kullanıcı adı alabilirsiniz

Kullanıcı adı almak istediginiz zaman su ekran karsınıza gelecektir

2sgsg.png


Yukardaki gelen ekranda kendinize ait kullanıcı adı ve şifre alabilirsiniz

Daha sonra Kullanıcı adı ve şifrenizi aldıysanız

M2Bob 1.0.rar Dosyasını rardan cıkarınız masaüstüne gelen dosyalardan

M2Bob hile botuna Tıklayarak calıstırınız sizden kullanıcı adı ve şifre isteyecektir

sizde almıs oldugunuz veya benim vermiş oldugum kullanıcı adı ve şifreleri

giriniz daha sonra hile botuna girişinizi tamamlayınız

Metin2 Oyununda iken istediginiz gibi Hile Botunu kullanabilirsiniz



Arkadaslar hileyi denedim hile sorunsuz bir şekilde calısmaktadır şimdi ise

Hileyi yapamayan kullanıcılar icin video verecem videoda nasıl yapıldıgınıa

dair hersey anlatımı vardır

Emegi gecenler Kısmı

Credits:SandMann016 and Slait ( Thank You )






BUNU BURDA PAYLAŞMAKTA EMEKTİR İYİ GÜNLER :) AMA ÜYELİKLERİ BENİM PCDE OLMUYOR SİZDE OLURSA SEVİNİRİM YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ADMİN YADA MODERATÖR BUKEZ KONU KİLİTYORUM YASAKLANDI DEMESİNDE MAZALLAH :D :m08: kahya55 yazmıs olurum bosuna resme :m08:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst