HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncéliklé HérkéSé Mérhaba,
BuGün Sizlere iBot v1.33 ü Tanıtacağım...
---------------------------iBot'un Yeni Sürümü Çıktığında Bu Konu Altında Paylaşacağım--------------------
--------------------------Konu Başlığı Eski Kalacak ama İçindekiler Sürekli Yenilecenecek------------------
----Update v1.1.35-------------
Linkler :
VirusTotaL Sonuçları :
-----------------------------------------
Güncellemeler
Change Log:
Change Log:
v1.1.35
v1.1.35
- Update for sro v1.349
- Update for sror v1.017
- Update data files
- Fix clientless login
---------------------------------------------------------------------
iBot'u Soruncuzca Çalıştırmak İstiyorsanız Aşağıdaki Programları Kurunuz:
Library Files :
NetFrameWork 3.5 : DownLoaD
Microsoft Visual C+++ 2010 :
OCX Files :
Anlatım:
1. İndirdiğimiz "[iBot] HS Server - Released v1.0" ve "[edx33] Silkroad Loader" dosyalarını silkroadın klasörüne, yeni versiyon ibotu da eski versiyon ibotun bulunduğu klasöre atıyoruz.
2. Silkroad klasöründeki PHmedia patcher programını açıp "custom" seçiyoruz sonra "patch" tıklayıp tamam tıklayıp kapatıyoruz.
3. Hack shield HS server programını açıyoruz "Launch sro" tıklıyoruz ve silkroad açılıyor. Bu açılan silkroadla işimiz yok onda hiç bir işlem yapmıyoruz yani id pw girmiyoruz o gizli olarak kalmalı.
4. ibot'u açıyoruz.
5. edxloaderi açıyoruz. Loaderde Redirect gateway server işaretleyip devamındaki son satıra port numarasını 16000 yazıyoruz ve loaderde launcha tıklıyoruz.
6. Silkroad tekrar açılmış olacak ve bu son açılan silkroada id pw girip çarımızı kasmaya başlıyoruz.
Önemli NotLaR:
-iBot'u Kullanım Ayarları İçin Bu Konuya Bakabilirsiniz. P34rl 'e Teşekkürler....
-iBot'u Önce Gereksiz Bir Hesabınız var İse Onda Deneyiniz.Bir Sorun Çıkmaz İse Asıl Charda Deneyin.
-Son Olarak Dosyaları Kurcalayacaksınız...Bu Arada Silkroad Hata Verebilir ve Oyunu Baştan Kurmak Zorunda Kalabilirsiniz.O Yüzden Oyunu Yedekleyiniz....
İyi Forumlar Dilerim...
-
BuGün Sizlere iBot v1.33 ü Tanıtacağım...
---------------------------iBot'un Yeni Sürümü Çıktığında Bu Konu Altında Paylaşacağım--------------------
--------------------------Konu Başlığı Eski Kalacak ama İçindekiler Sürekli Yenilecenecek------------------
----Update v1.1.35-------------
Linkler :
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
VirusTotaL Sonuçları :
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
-----------------------------------------
Güncellemeler
Change Log:
Change Log:
v1.1.35
v1.1.35
- Update for sro v1.349
- Update for sror v1.017
- Update data files
- Fix clientless login
---------------------------------------------------------------------
iBot'u Soruncuzca Çalıştırmak İstiyorsanız Aşağıdaki Programları Kurunuz:
Library Files :
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
NetFrameWork 3.5 : DownLoaD
Microsoft Visual C+++ 2010 :
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
OCX Files :
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Anlatım:
1. İndirdiğimiz "[iBot] HS Server - Released v1.0" ve "[edx33] Silkroad Loader" dosyalarını silkroadın klasörüne, yeni versiyon ibotu da eski versiyon ibotun bulunduğu klasöre atıyoruz.
2. Silkroad klasöründeki PHmedia patcher programını açıp "custom" seçiyoruz sonra "patch" tıklayıp tamam tıklayıp kapatıyoruz.
3. Hack shield HS server programını açıyoruz "Launch sro" tıklıyoruz ve silkroad açılıyor. Bu açılan silkroadla işimiz yok onda hiç bir işlem yapmıyoruz yani id pw girmiyoruz o gizli olarak kalmalı.
4. ibot'u açıyoruz.
5. edxloaderi açıyoruz. Loaderde Redirect gateway server işaretleyip devamındaki son satıra port numarasını 16000 yazıyoruz ve loaderde launcha tıklıyoruz.
6. Silkroad tekrar açılmış olacak ve bu son açılan silkroada id pw girip çarımızı kasmaya başlıyoruz.
Önemli NotLaR:
-iBot'u Kullanım Ayarları İçin Bu Konuya Bakabilirsiniz. P34rl 'e Teşekkürler....
-iBot'u Önce Gereksiz Bir Hesabınız var İse Onda Deneyiniz.Bir Sorun Çıkmaz İse Asıl Charda Deneyin.
-Son Olarak Dosyaları Kurcalayacaksınız...Bu Arada Silkroad Hata Verebilir ve Oyunu Baştan Kurmak Zorunda Kalabilirsiniz.O Yüzden Oyunu Yedekleyiniz....
İyi Forumlar Dilerim...

-
Son düzenleme:
burada 3 tane rar olması lazım? son rar eksik.
Aynen
Gereken DosyaLarın Çoğu iBotun ''iBot_Necessities'' adLı Klasöründe Mevcuttur.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 842
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 2K
