mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

[iBot v1.33] --->SürékLi GünCéL

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan FireEagLe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Öncéliklé HérkéSé Mérhaba,

BuGün Sizlere iBot v1.33 ü Tanıtacağım...

---------------------------iBot'un Yeni Sürümü Çıktığında Bu Konu Altında
Paylaşacağım--------------------


--------------------------Konu Başlığı Eski Kalacak ama İçindekiler Sürekli Yenilecenecek------------------

----Update v1.1.35-------------

Linkler :


VirusTotaL Sonuçları :





-----------------------------------------

Güncellemeler

Change Log:


Change Log:
v1.1.35

v1.1.35
- Update for sro v1.349
- Update for sror v1.017
- Update data files
- Fix clientless login



---------------------------------------------------------------------

iBot'u Soruncuzca Çalıştırmak İstiyorsanız Aşağıdaki Programları Kurunuz:


Library Files :

NetFrameWork 3.5 : DownLoaD

Microsoft Visual C+++ 2010 :

OCX Files :

Anlatım:

1. İndirdiğimiz "[iBot] HS Server - Released v1.0" ve "[edx33] Silkroad Loader" dosyalarını silkroadın klasörüne, yeni versiyon ibotu da eski versiyon ibotun bulunduğu klasöre atıyoruz.

2. Silkroad klasöründeki PHmedia patcher programını açıp "custom" seçiyoruz sonra "patch" tıklayıp tamam tıklayıp kapatıyoruz.

3. Hack shield HS server programını açıyoruz "Launch sro" tıklıyoruz ve silkroad açılıyor. Bu açılan silkroadla işimiz yok onda hiç bir işlem yapmıyoruz yani id pw girmiyoruz o gizli olarak kalmalı.

4. ibot'u açıyoruz.

5. edxloaderi açıyoruz. Loaderde Redirect gateway server işaretleyip devamındaki son satıra port numarasını 16000 yazıyoruz ve loaderde launcha tıklıyoruz.

6. Silkroad tekrar açılmış olacak ve bu son açılan silkroada id pw girip çarımızı kasmaya başlıyoruz.




Önemli NotLaR:


-iBot'u Kullanım Ayarları İçin Bu Konuya Bakabilirsiniz. P34rl 'e Teşekkürler....

-iBot'u Önce Gereksiz Bir Hesabınız var İse Onda Deneyiniz.Bir Sorun Çıkmaz İse Asıl Charda Deneyin.

-Son Olarak Dosyaları Kurcalayacaksınız...Bu Arada Silkroad Hata Verebilir ve Oyunu Baştan Kurmak Zorunda Kalabilirsiniz.O Yüzden Oyunu Yedekleyiniz....


İyi Forumlar Dilerim... :cool:











-
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst