Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Güle Güle

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan uzbay
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 20
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ßßßßßßßßßßßßßssss
 
Öncelikle sana şunu söylüyorum: Güle güle ne demek? Siz moderatörler bundan başka söz bilmez misiniz? Ayrıca benim eski mesajlarımı okumaya bile tenezzül etmeyecek kadar basit insanlarsınız. Güle güle nin tanımını ilk sayfa ve ikinci sayfada yapmıştım zaten:)



Bu arkadaşa sonuna kadar katılıyorum. Repini de verdim elimden gelen sadece bu çünkü :)


Bende seninle aynı durumdayım. Carım 1 haftadan uzun süredir bug da. Hiç çıkaramadım çok uğraştım ama olmuyor. Malesef ümidim kalmadı artık bu oyundan..
 
Öncelikle sana şunu söylüyorum: Güle güle ne demek? Siz moderatörler bundan başka söz bilmez misiniz? Ayrıca benim eski mesajlarımı okumaya bile tenezzül etmeyecek kadar basit insanlarsınız. Güle güle nin tanımını ilk sayfa ve ikinci sayfada yapmıştım zaten:)



Bu arkadaşa sonuna kadar katılıyorum. Repini de verdim elimden gelen sadece bu çünkü :)

Kardeş bir güle güle dedim diye beni küçük düşürecekseniz buyrun düşürün.Ben bişe demiyorum ama dediklerinizi aldırmayacağım çünkü kötü laf her zaman sahibinindir bunu asla unutmayın:ka19:
 
Kardeş bir güle güle dedim diye beni küçük düşürecekseniz buyrun düşürün.Ben bişe demiyorum ama dediklerinizi aldırmayacağım çünkü kötü laf her zaman sahibinindir bunu asla unutmayın:ka19:

Eğer siz serverinizde oyuncu istemiyorsanız güle güle dediğiniz için size sinirlenirim. Bir oyuncunun sizin ne dediğini bilmez külhanbeyi tavırlarınız karşısında yönetici kadrosuna sinirlenmesinden başka doğal bişey göremiyorum:). Sizin güle güleleriniz gelmezsen gelme defol git zaten bug yapıyosun tarzı tavırlarınızın yanında bence hiç kalır.;) Aldırırsınız aldırmazsınız sizin bileceğinniz iş.:) Ama sen yap ben aldırmıyıyım mantığıyla herkes birbirine küfür etsin demi:) Siz bundan şikayetçiydiniz yanılmıyosam. Ayrıca sizin kimseyi kovma hakkınız yok, küfür edersem veya formun kurallarına uymazsam ve o zaman banlanırsam burda sesimi çıkartmam çıkartırsam hakkımda en ağır sözler söylense sesimi çıkartmam ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst