HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaşlar.
ßenim ;
Adım : Semih
Yaşım : 17
Nereden : İstanbul
Takım : Galatasaray
Favori Online Oyun : Metin2 , Wolfteam
27.03.2009'dan beri bu forum'da kayıtım bulunmakta. Genellikle metin2 oynarım , web tasarıma ilgim 'de çok fazla elimden gelenleri yapmak için gerçekten çok çaba harcıyorum.
Okulu geçen yıl Lise 2 'de bıraktım . Okula fazla hevesim yoktu açıkcası
Şimdi bir bilişim 'de metin2 destek departmanında destek veriyorum.
Forum'da Uzman Üye olmayı hedefliyorum , gerisinin devamını geleceğini ümit ediyorum.
Ama şunu söylemem gerekirse forum'da hiç arkadaşım yok gerçekten 1 tane bile tanıdığım arkadaşım yok . Tanışmak isteyenler özelden mesaj atabilirler.
Hedefleirm var bunları beraber yapabilirim ! Mesajlarınızı bekliyorumm
Not: Burdan yönetime seslenmek istiyorum lütfen beni yanlış anlamayın sadece şahsi görüşlerim benim bunlar.
; Forum'da almış oldugunuz modlar var bunlar d.mod gerçekden o rankları haketmeyen 3-4 kişi var.
Örnek gerekirse: Adını vermek istemediğim bir d.mod Benim konuma 10 kere "teşekkürler" yazmış ama adamın metin2 ile alakası yok ama bu dediğim şahıs gerçekten her konuda aynı mesajları mevcut.
Şimdilik anlatacaklarım bu kadar . İyi forumlar
ßenim ;
Adım : Semih
Yaşım : 17
Nereden : İstanbul
Takım : Galatasaray
Favori Online Oyun : Metin2 , Wolfteam
27.03.2009'dan beri bu forum'da kayıtım bulunmakta. Genellikle metin2 oynarım , web tasarıma ilgim 'de çok fazla elimden gelenleri yapmak için gerçekten çok çaba harcıyorum.
Okulu geçen yıl Lise 2 'de bıraktım . Okula fazla hevesim yoktu açıkcası
Şimdi bir bilişim 'de metin2 destek departmanında destek veriyorum.
Forum'da Uzman Üye olmayı hedefliyorum , gerisinin devamını geleceğini ümit ediyorum.
Ama şunu söylemem gerekirse forum'da hiç arkadaşım yok gerçekten 1 tane bile tanıdığım arkadaşım yok . Tanışmak isteyenler özelden mesaj atabilirler.
Hedefleirm var bunları beraber yapabilirim ! Mesajlarınızı bekliyorumm

Not: Burdan yönetime seslenmek istiyorum lütfen beni yanlış anlamayın sadece şahsi görüşlerim benim bunlar.
; Forum'da almış oldugunuz modlar var bunlar d.mod gerçekden o rankları haketmeyen 3-4 kişi var.
Örnek gerekirse: Adını vermek istemediğim bir d.mod Benim konuma 10 kere "teşekkürler" yazmış ama adamın metin2 ile alakası yok ama bu dediğim şahıs gerçekten her konuda aynı mesajları mevcut.
Şimdilik anlatacaklarım bu kadar . İyi forumlar
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 132
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 180
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 217
- Cevaplar
- 25
- Görüntüleme
- 1K
- Kilitli
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 812
