HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Tr2 de oynuyom Eicim sakin ama sakin eice girmeMmo ve Vru nasil diim bizim haritalar sanki pvp mekanlari onlar kapişiyor biz izliyoruz
![]()
doğru diyorsun techler falan eicden gitmeseydi o haritaları dar ederdik onlara bırakalı tr2 yi 9-10 ay oldu nerdeyse 1 yıl olacak ama oynayan arkadaşlarımdan hala bilgi alıyorum... eic iyice kötüleşmiş duyduguma göre :/
doğru diyorsun techler falan eicden gitmeseydi o haritaları dar ederdik onlara bırakalı tr2 yi 9-10 ay oldu nerdeyse 1 yıl olacak ama oynayan arkadaşlarımdan hala bilgi alıyorum... eic iyice kötüleşmiş duyduguma göre :/
Resmen şavaş alani oldu eic
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 90
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 9K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 208

Mmo ve Vru nasil diim bizim haritalar sanki pvp mekanlari onlar kapişiyor biz izliyoruz